ارومیه؛

ایجاد مجتمع‌های آبرسانی روستایی در استان آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با اشاره به رویکرد جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اظهار داشت: ایجاد مجتمع‌های آبرسانی در استان یکی از اصلی‌ترین رویکردهای این شرکت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، کاظم محمدی‌اقدم اظهار داشت: 65 مجتمع آبرسانی در دست اجرا در استان داریم که با بهره‌برداری از این مجتمع‌های آبرسانی شاهد زیرپوشش رفتن 297 هزار نفر در استان خواهیم بود.

محمدی‌اقدم بااشاره به مجتمع‌های آبرسانی راه‌اندازی شده در استان، اظهار داشت: 271 مجتمع آبرسانی در آذربایجان غربی راه‌اندازی شده است این مجتمع‌های آبرسانی 487 نفر از جمعیت روستایی استان را زیرپوشش قرار داده‌است.

 وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده بنا داریم سالانه شش درصد جمعیت بهره‌مند از آب شرب را در روستاها افزایش دهیم، تصریح کرد: بر این اساس تا سه سال آینده تمام جمعیت روستایی استان از نعمت آب شرب بهره‌مند خواهند شد.

محمدی اقدم در پایان  خاطرنشان کرد: 82 درصد جمعیت روستایی آذربایجان غربی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند و بنا داریم این میزان را در سال جاری افزایش دهیم

انتهای پیام/گ.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.