ساری؛

ترافیک سنگین در روزهای پایانی تابستان

به علت ترافیک ترافیک سنگین در روزهای پایانی تابستان محدودیت های ترافیکی در محورهای ارتباطی مازندران اعمال می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛  رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به قرار داشتن در ماه پایانی تعطیلات تابستانی و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، افزود: محور هراز هم اکنون ترافيک بسيار سنگين دارد و در جاده های هراز و سوادکوه از ساعت 6بامداد روز چهارشنبه تا ساعت 24 جمعه تردد کامیون ها ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد افزود: در جاده کندوان محدوده مرزن آباد تا دزد بن نيز از ساعت 17و30دقیقه عصرجمعه تا 2مداد روز شنبه یک طرفه است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، تصریح کرد: تردد انواع کامیون به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش تا 24 روزهای چهارشنبه 25، پنج‌ شنبه 26، جمعه 27، شنبه 28 و یک ‌شنبه 29 شهریور از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 27 تا ساعت یک بامداد روز شنبه 28 شهریور از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 27 تا ساعت یک بامداد روز شنبه 28 شهریور ماه امسال از آب اسک به رودهن به‌ صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد تصریح کرد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش تا 24 روزهای چهارشنبه 25، پنج‌شنبه 26 و جمعه 27 شهریورماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران،یادآور شد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس ‌راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.