ساری؛

تالاب بین المللی قوهای آوازه خوان نیازمند توجه ملی

تالاب بین المللی قوهای آوازه خوان نیازمند توجه ملی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فرماندار محمودآباد در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان محمودآباد با اشاره به اهمیت مأموریت کارکنان سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: کارکنان این سازمان سربازان و حافظان منافع عمومی و نقش مهمی در تحقق توسعه پایدار دارند.

سیف ‌الله فرزانه با اشاره به اهمیت تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی کشور در جامعه افزود: تمام شهرهای مازندران از مشکلات زیست‌ محیطی و زباله رنج می‌برند و تنها عزم ملی و حمایت دولت می ‌تواند برای برون‌ رفت از این مشکل کمک گشای حل این معضل است.

به گفته وی؛ در تمام دنیا زباله درآمد است ولی در کشور ما بالأخص مازندران زباله هزینه است و امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران شهری بشمار می‌رود.

فرماندار محمودآباد گفت: دریای خزر به‌ موجب دپوی موقت زباله در ساحل آلوده است و مشکلات زیست‌محیطی در ساحل سلامت زیست‌محیطی انسانی را تهدید می‌نماید.

فرزانه تفکیک زباله از مبدأ را نیاز جوامع درحال‌توسعه دانست و تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندی در تحقق این مهم کمک شایانی خواهد نمود که نیازمند همکاری و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها است.

در پایان این مراسم از زحمات رنجبر رئیس اداره حفاظت محیط ریست محمودآباد تقدیر و یاسر سالار به‌ عنوان رئیس جدید این اداره در محمودآباد معرفی شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، تالاب ، آوازه ، ملی ، توجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.