ساری ؛

برگزاری جشن «پیوند آسمانی» در بقاع متبرکه شاخص مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: جشن سالروز ازدواج فرخنده امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) «پیوند آسمانی» در بقاع متبرکه شاخص مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام ستار علیزاده با گرامیداشت فرا رسیدن اول ذی الحجه، سالروز ازدواج فرخنده امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ملی ازدواج، اظهار کرد: مهم ترین برنامه اوقاف و امور خیریه به مناسبت اول ذی الحجه برگزاری جشن پیوند آسمانی است.

وی با یادآوری این که مراسمات پیوند آسمانی در امامزادگان برنامه ای ملی و کشوری است، خاطرنشان کرد: همزمان سراسر کشور جشن پیوند آسمانی در امامزادگان شاخص استان مازندران با حضور پرشور مردم و جوانان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: مراسم محوری پیوند آسمانی در استان مازندران روز شنبه هفته جاری، 28 شهریورماه در امامزاده قاسم (ع) بابل با حضور آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: هدف از اجرای این طرح مساعدت و اهداء کمک هزینه ازدواج به زوج های جوان نیازمند از محل نیات واقفین خیر اندیش است.

این مسئول با بیان اینکه ازدواج سنتی الهی، آسمانی و ارزشمند بوده که مایه آرامش و اطمینان فرد، تحکیم بنیان خانواده و ثبات و پایداری و امنیت اجتماع می شود، تصریح کرد: باید همه مسؤولان و متولیان زمینه ازدواج آسان و به هنگام جوانان را فراهم کنند.

انتهای پیام/گ


برچسب ها: برگزاری ، مازندران ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.