تبریز؛

علاقه زیاد کشورهای اروپایی به تولیدات چرمی ایران

هنرمند چرم دست دوز تبریزی گفت: کشورهای اروپایی علاقه زیادی به تولیدات چرمی ایران دارند.

علاقه زیاد کشورهای اروپایی به تولیدات چرمی ایرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، وحیده دیبازر محمدی در ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ، گفت: نمایشگاه بسیار خوبی در حال برگزاری است و مردم نیز استقبال خوبی کرده اند.

وی با تقدیر از زحمات سعیدی، رییس فراکسیون صنایع دستی و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم نمایشگاه دائمی صنایع دستی در تبریز نیز همانند تهران برپا شود تا صنعتگران هنرهای دستی بتوانند در یک مکان متمرکز، تعداد بیشتری از مردم را به سوی خود جذب و محصولات خود را در معرض نمایش و فروش قرار دهند.

این هنرمند صنایع دستی که به همراه همکاران خود از چرم خام، محصولات دست سازی همچون جا کلید، کیف، کفش، دستبند، کمبند، دیوار کوب و .. ساخته است از دولت و مسئولان مربوطه خواست تا زمینه های لازم برای صادرات تولیدات آن ها و حمایت های تسهیلاتی را افزایش دهد.

محمدی اظهار کرد: در برخی از کشورا حتی یک کارخانه چرم سازی وجود ندارد ولی مردم، علاقه زیادی به تولیدات چرمی دارند؛ بنابراین اگر ما امکان صادارات محصولات خود به کشورهای اروپایی داشته باشیم می‌توانیم ارزآوری و سود خوبی را هم برای کشور و هم برای خودمان به دست بیاوریم.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.