زنجان؛

فعالیت های شورای اسلامی شهر زنجان فارغ از جهت گیری های سیاسی می باشد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: انجام وظایف و اقدامات صورت گرفته در شورای اسلامی شهر زنجان فارغ از جهت گیری های سیاسی بوده ولی این اقدامات در برخی موارد بازخورد منفی در جامعه داشته است.

فعالیت های شورای اسلامی شهر زنجان فارغ از جهت گیری های سیاسی می باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سعید امیدی در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت : کارهای شورایی در برخی موارد با مشکلاتی همراه بوده و این امر نشأت گرفته از انتظارات بالا و بحق شهروندان و در قبال آن اختیارات محدود شورا در برخی امور می باشد.

وی با اشاره به ایجاد ارتباط با کار آفرینان و فعالان اقتصادی استان افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاشیم تا با تدوین راهکار های مناسب از ایده های صنعتی و اقتصادی تمامی صاحب نظران در ارتقاء توسعه شهر زنجان استفاده نماییم.

امیدی در خصوص اقدامات فرهنگی و اجتماعی انجام شده توسط این شورا گفت: طی یک سال گذشته فعالیت های خوبی در این راستا صورت گرفته و اطلاع رسانی های لازم و شفاف سازی این اقدامات از طریق نشریات و سایت جدید شورا انجام خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان زنجان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تمامی اعضای حاضر در این شورا از صاحب نظران و نخبگان شهر زنجان بوده و این امر مقدمه حرکت جدیدی برای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر زنجان خواهد بود.

غلامحسین جمیلی افزود: تمامی اعضای اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان زنجان برای همفکری و تعامل با اعضای شورای اسلامی شهر زنجان اعلام آمادگی می نمایند.

وی تصریح کرد: به منظور افزایش این ارتباط ، ضروری است تا جایگاهی برای استقرار تشکل‌های صنفی بخش صنعت در شورای اسلامی شهر زنجان لحاظ شود

انتهای پیام/ح

برچسب ها: فعالیت ، شودا ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.