قیمت گوشت گوسفندی گران شد

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش ۱۰۰۰ تومانی قیمت گوشت گوسفندی در دو هفته اخیر خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،علی اصغر ملکی  اظهارداشت: درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه با تقریبا ۱۰۰۰ تومان افزایش نسبت به حدود دو هفته قبل، تحویل به مغازه دار بین ۲۵ تا ۲۶ هزارتومان و تحویل به مشتری بین ۲۸ تا ۲۹ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه فکر نمی‌کنم قیمت گوشت گوسفندی در آستانه عید قربان تغییری کند، گفت: هم اکنون عرضه دام زنده نیز بسیار فراوان است و در این زمینه شرایط مطلوب‌تری نسبت به سالیان گذشته داریم.

ملکی، قیمت دام زنده را برای عید قربان بین ۱۲ تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه به مشتری اعلام کرد و افزود: قیمت دام زنده در عید قربان به بیش از این میزان نخواهد رسید.

وی به مردم توصیه کرد دام‌های خود را در جایگاه‌هایی که سازمان میادین پیش بینی کرده و دامپزشکان در آنجا حضور دارند، ذبح کنند.

ملکی گفت: دامپزشکان حاضر در این جایگاه‌ها لاشه دام را قبل از ذبح و بعد از آن مورد بررسی قرار می‌دهند، بدین ترتیب مشکلی در ذبح دام پیش نمی‌آید.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی همچنین با اشاره به اینکه در بهزیستی‌ها نیز مراکزی برای عرضه و ذبح دام پیش بینی شده است، اضافه کرد: خیرین می‌توانند از این جایگاه‌ها دام خریداری کنند و در همان محل ذبح آن را نیز انجام دهند، ضمن اینکه حضور دامپزشکان در این جایگاه‌ها نیز قطعی است. ‌

منبع: مهر
انتهای پیام/

برچسب ها: گوشت ، گوسفندی ، گران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.