شریف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پیگیر تصویب تغییرات اساسنامه کانون همبستگی در کمیسیون ماده 10 احزاب هستیم

دبیرکل کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان گفت: بیش از 6 ماه از برگزاری کنگره کانون می‌گذرد اما ما همچنان پیگیر تصویب تغییرات اساسنامه خود در کمیسیون ماده 10 احزاب هستیم.

"احمد شریف" دبیرکل کانون همبستگی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین فعالیت‌های سیاسی تشکل متبوعش اظهار داشت: بیش از 6 ماه از برگزاری کنگره کانون می‌گذرد اما همچنان پیگیر تصویب تغییرات اساسنامه خود در کمیسیون ماده 10 احزاب هستیم.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که احزاب با آن مواجه هستند، طولانی‌بودن روند تأیید مصوبات کنگره در کمیسیون ماده 10 است.

شریف ادامه داد: ما یک سری تغییرات اساسنامه‌ای از جمله تغییر در نام تشکل‌مان را داشته‌ایم که باید این تغییر به تصویب کمیسیون ماده 10 برسد.

وی گفت: برخی دوستان در اداره کل سیاسی وزارت کشور این قول را به ما داده‌‎اند که در هفته‌های آتی، این مسئله در کمیسیون ماده 10 احزاب مطرح شود تا بتوانیم تصویب تغییرات در کانون را شاهد باشیم.

شریف با اشاره به رویکرد انتخاباتی کانون همبستگی ابراز کرد: کانون همبستگی برای انتخابات مجلس، در قالب جبهه اصلاح‌طلبان و ترجیحا در محدوده ائتلافی میان اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان فعالیت می‌کند.

دبیرکل کانون همبستگی خاطرنشان کرد: ما در پی آن هستیم که یک گفتگوی ملی با جناح معتدل اصولگرا داشته باشیم تا انتخابات در مسیر قانونی و رقابتی خود قرار بگیرد و در همین راستا، دفاتر استانی کانون با کاندیداهای بالقوه وارد گفت‌وگو شده‌اند که اگر این افراد در چارچوب مرامنامه و اهداف کانون باشند، از آن ها حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار