آبادان؛

قهرمانی بانوان کاراته کار آبادانی

مسابقات قهرمانی کاراته کشور، سبک شوتوکان با مدال‌آوری بانوان آبادانی خاتمه یافت.

قهرمانی بانوان کاراته کار آبادانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: تیم بانوان آبادان در مسابقات قهرمانی کاراته کشور که در 23 و 24 شهریورماه جاری در استان البرز و شهرستان ماهدشت کرج برگزار شد مدال قهرمانی را کسب کردند.

پیمان ادیبی افزود: «النا شریفات» در بخش کاتا به مدال طلا و در کومیته مدال برنز دست یافت و «شکیبا زکی‌زاده» در کاتا برنز و در کومیته طلا را از آن خود کرد.

وی گفت: «عسل صالحی» نیز موفق شد در بخش کومیته مقام نخست را کسب کند، همچنین «زهرا ثامری» در کاتا طلا و در کومیته نقره را از آن خود کرد و در قسمت کاتای تیمی «فاطمه ثامری»، «شکیبا زکی‌زاده» و «مانیا کمالی‌نژاد» نشان برنز کشور را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: «آیدا اصلانی» نیز در کومیته به مدال نقره و «عسل موسوی» در بخش کاتا نقره و کومیته رتبه سوم را احتساب کرد، «رضوان محمود صالحی» نیز در کومیته مدال نقره به‌ دست آورد و همچنین«مانیا کمالی‌نژاد» در کومیته مدال نقره را از آن خود کرد، «لعیا محمدی»، «فاطمه ثامری»، «مرضیه راکی»، «مهوش ابراهیمی‌نژاد» و «زهرا امانی‌بنی» نیز در همین رشته مدال برنز را کسب کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.