وقتی آیفون فراموش می کند بیدارتان کند + راه حل

برنامه آلارم آیفون و آیپد آن قدر ها هم که به نظر می رسد توانایی ندارد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هیچ شکی نیست که در این دوره و زمانه گوشی تلفن مان همه چیزمان شده است! از ساعت گرفته تا تایمر و حتی یادآور ما. ولی گاهی پیش می آید که اتفاقی را جا می اندازد یا به اندازه کافی برای آن قدرت خرج نمی کند.مثلا شاید بار ها و بارها ساعت کارتان را عقب انداخته و برای پیدا کردن راه حل افزایش صدا، صد ها سایت را زیر و رو کرده باشید و باز هم نتیجه ای در پی نداشته باشد.

وقتی آیفون فراموش می کند بیدارتان کند + راه حل

حالا فرض کنید شما دیر وقت خوابیده اید و صبح زود وقت نیز یک کار مهم  اداری دارید! صبح که می شود چشمانتان را کاملا با لذت و آرامش باز می کنید و می بینید ای دل غافل ما کجا و ساعت کجا!
این جاست که باید به فکر چاره ای برای جلوگیری از این داستان ها بیاندیشید. حالا با ما همراه باشید تا راجع به آن وقتی که آیفون فراموش می کند شما را بیدار کند برایتان راه حلی بیابیم.

وقتی آیفون فراموش می کند بیدارتان کند + راه حل

یکی از این راه ها، افزایش صدای تلفن همراه تا بالاترین جایی است که امکان داشته باشد. در این صورت باید علاوه بر افزایش صدا، حتما گزینه Do not disturb را نیز لمس نمایید تا در هنگام خواب کسی با تماس گرفتن مزاحم خواب شما نشود. ایجاد یک زنگ بیدار باش نیز کار دشواری نیست. تنها کافی است به برنامه آلارم رفته، ساعت را انتخاب نموده و پس از تغییر در تنظیمات افزوده مثل تکرار هفتگی یا برگزیدن یک نام، آن را ایجاد نمایید.

وقتی آیفون فراموش می کند بیدارتان کند + راه حل

راهی دیگر انتخاب موسیقی یا نوایی است که صدای بلندی داشته باشد. برای این عمل نیز، کافی است بر روی گزینه Edit تپ کرده و گزینه Sound را برای تغییر آن لمس نمایید.


انتهای پیام/
برچسب ها: آیفون ، بیداری ، آلارم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار