پاییز آمد و دور عاشقانه‌های سینما رسید

«دل‌تنگی‌های عاشقانه» و «مزار شریف» به تازگی به جمع فیلم‌های در حال اکران پیوسته‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  هنوز عکس حساب تلگرام و واتزآپ او، همسر شهید است. همسر شهیدی که برای ازدواج با او، از تمام داشته‌هایش دست کشید و پا به دل جنگ گذاشت.

در همان کوران جنگ و فعالیت‌های دانشجویی آشنا شده بودند، دختری از خانواده‌ای سرمایه‌دار که پنهانی کتاب‌های شریعتی می‌خواند، اعلامیه پخش می‌کند و در جریان حادثه‌های ۱۳ آبان برای اولین بار منوچهر مدق را می‌بیند و بعدها، همسرش می‌شود.  فرشته ملکی، همسر شهید منوچهر مدق، بعد از ۲۵ سال از شهادت همسر جانبازش، عکس حساب کاربری‌اش در شبکه‌های مختلف تصویر همسرش است. او داستان زندگی‌ عجیب‌ و عاشقانه‌شان را چند سال پیش در کتاب اینک شوکران، روی کاغذ آورده بود و حالا به همت رضا اعظمیان در سینماها نیز به تصویر کشیده شده است.

«دل‌تنگی‌های عاشقانه» داستان زندگی شهید سیدمنوچهر مدق و همسرش فرشته ملکی که به هنگام بازگشت از ماه عسل متوجه حمله نیروهای عراقی به ایران شده و زندگی عاشقانه‌شان دست‌خوش تغییراتی می‌شود. این فیلم به کارگردانی رضا اعظمیان و با بازی محمدرضا فروتن، میترا حجار، رویا تیموریان، شاهرخ فروتنیان، سیامک اطلسی، مریم کاویانی و شیوا خنیاگر، این هفته اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است. این فیلم طی دو روز، ۱۳ میلیون تومان فروش داشته است.

«مزار شریف»به کارگردانی عبدالحسن برزیده نیز دیگر فیلم نورسیده این روزهای سینماست که در ابتدای هفته‌ی دوم نمایش حدود 44 میلیون تومان فروش داشته است.

اثر تاریخی-مذهبی مجید مجیدی نیز در گیشه سینماها یکه‌تازی می‌کند، فروش فیلمِ «محمد رسول‌الله» پس از سه هفته به ۵ میلیارد تومان رسید.

«دوران عاشقی»، فیلم علیرضا رییسیان نیز پس از ۴۲ روز اکران؛ کل فروش خود را به دو میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان رساند که سهم هفت روز گذشته ۱۵۰ میلیون تومان بود.

«قندون جهیزیه»، فیلم علی ملاقلی پور نیز در این هفته حدود ۱۳۰ میلیون تومان فروش کرد و مجموع فروش خود را به ۹۱۰ میلیون تومان رساند.

«مردن به وقت شهریور»  فیلم هاتف علیمردانی هم با فروش  ۱۴۰ میلیون تومانی در هفته‌ای که گذشت؛ کل فروش خود را به یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان رساند.
پاییز آمد و دور عاشقانه‌های سینما رسید

منبع: صدای اقتصاد
انتهای پیام/
برچسب ها: اکران ، فیلم ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار