آبادان؛

اجرای برنامه فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس در آبادان

برنامه فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس در آبادان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گفت:در راستای ایجاد فضایی مفرح و شاد برای شهروندان، انجمن‌های فرهنگی و هنری این اداره با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند برنامه‌های متنوعی را جهت اجرا تدارک دیده‌اند.

فرهاد پور غراوی علوانی با اشاره به برگزاری همایش شعر عربی و فارسی به عنوان بخشی از این برنامه‌ها نام برد افزود: پنج نمایش خیابانی از اول تا پنجم مهرماه امسال و پنج نمایش صحنه‌ای نیز از اول تا 22 مهرماه در سطح شهرستان اجرا می شوند.

وی گفت:نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان آبادانی از اول تا 15 مهرماه سال جاری و نمایشگاه کاریکاتور نیز به مدت یک هفته برپا می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد افزود:به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان «کارگاه نقاشی» یک روزه‌ای با حضور اساتید هنرهای تجسمی آبادان برای معلولان کر و لال در شهرستان برگزار خواهدشد.

علوانی از اجرای زنده موسیقی سنتی در روزهای اول و دوم مهرماه و نمایش فیلم به مدت یک هفته به عنوان دیگر برنامه‌های انجمن های فرهنگی هنری وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند نام برد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.