امشب کدام استان‌ها سیل می‌آید؟!

کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، احتمال بارش باران و آب‌گرفتگی معابر در بیشتر استان‌های شمالی کشور پیش بینی می‌شود.

امشب کدام استان‌ها سیل می‌آید؟!فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی بر روی کشور طی امروز بر تداوم ناپایداری‌های همرفتی به شکل رشد ابرهای جوششی و بارش شدید باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر و دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین با توجه به پیش بینی‌ها احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های محلی در استان‌های مازندران، ‌دامنه‌های البرز، قزوین، البرز، سمنان، نیمه غربی اصفهان را داریم.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: طی امروز به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب با توجه به نفوذ جریانات مرطوب جنوبی و امکان وقوع ناپایداری‌های محلی در استان‌های هرمزگان، کرمان و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی در استان‌های چهارمحال و بختیاری و فارس احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

گودرزی در پایان در خصوص وضعیت آب و هوای استان تهران بیان کرد: وضعیت آب و هوای تهران کمی ابری همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده است. بیشنیه دمای تهران 26 درجه سانتی‌گراد و کمینه آن 15 درجه سانتی‌گراد است که طی روزهای آینده افزایش دما را شاهد خواهیم بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
بله هواشناسی گفت که اسیستان بلو چستان سیل نمیاد واینکه الان بعد از چند هفته گزارش دادن امادگی داشته باشید ما همیشه اماده ایم
Canada
زهرا
۰۴:۰۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
ما سیل رو ول کنیم سیل مارو ول نمیکنه بخدااا
Iran (Islamic Republic of)
حدیث
۲۳:۳۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
ایا امشب سیل میاد به ارومیه
Iran (Islamic Republic of)
shahramn
۲۲:۰۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
این همه باران اب کاش استخری تو تمام نقاط شهر ها درست میکردن اب بارون انتقال بدن استخرها واز اونجا پشت صدها ریخته شه ببین چه مغزی دارم ولی بوجه صفرخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
aaaa
۱۹:۳۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۸:۴۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
خخخخ هواشناسی قاطی زیاد داره یادم اون موقع گفتن گیلان سیل میاد ، سیل ملزندران رو زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
خوب فهمیدیم کجا ها سیل نمی یاد؟!!! بقیه جا ها حواسشون باشه!!!
آخرین اخبار