آخرین فرصت پیرمرد احساساتی در مسیر باد‌ صبا

دیدار تیم فوتبال ‌تراکتورسازی با صبای قم در جام حذفی امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام حذفی فوتبال کشور در مرحله یک هشتم نهایی با برگزاری سه دیدار حساس پی‌گیری می‌شود.

در یکی از دیدارها تراکتورسازی تبریز در قم به مصاف صبای این شهر می‌رود.

**شاگردان تونی در اندیشه برد مقابل تیم شهریار

شاگردان تونی الیویرا در حالی به مصاف صبای قم می‌روند که غملکرد مناسبی در برابر تیم‌های لیگ برتر نداشتند در حالی پا به میدان مسابقه می‌گذارند که برد در مقابل این تیم می‌تواند از همه چیز واجب‌تر باشد حتی از نان شب.

تونی مرد محبوب فوتبال تبریز در آستانه یک بازی قرار گرفته است که در صورت برد می‌تواند ضمن صعود این تیم به یک چهارم نهایی و شاد کردن دل هواداران می‌تواند تراکتور را برای رسیدن به روز‌های آرام امیدوار سازد.

**تراکتورسازی

تیم فوتبال تراکتورسازی با انصراف تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به این دیدار راه یافت.

همچنین این تیم در لیگ برتر با تساوی مقابل سپاهان در هفته ششم به یک انسجام نسبی دست یافته بود و امید‌دارد که مقابل صبا در جام حذفی ناکامی‌های اخیر را جبران کند.

**صبای قم

در این‌سو تیم فوتبال صبای قم با برد مقابل نیروی زمینی دریک برد دشوار خانگی به این رقابت‌ها راه پیدا کرده بودند. همچنین این تیم در لیگ برتر و در هفته ششم رقابت‌ها که مقابل استقلال خوزستان قرار گرفته بودند در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل بازی را واگذار کرده بودند با گل محمد قاضی شکست را با تساوی عوض کرده و با یک امتیاز به قم برگشتند.

**چه بازیکنانی به صبا گل زده‌اند تونی امیدوارباشد؟

بازیکنان تراکتورسازی بارها دروازه تیم صبا را گشوده‌اند که می‌توان به 5بازیکن اشاره نمود که شاید اگر تونی از آنها استفاده کند می‌تواند راه‌گشای بازی سرخ‌های تبریز در جام حذفی باشند.

سیناعشوری: بازکنی که در سال‌های دور با پیراهن ذوب‌آهن دروازه‌ راگشود.

بختیار رحمانی نیز با پیراهن فولاد موفق به بازکردن دروازه صبای قم شد.

بایرامی نیز با پیراهن گسترش فولاد توانست به صباگل بزند.

ایران‌پویان و نریمان جهان با پیراهن سرخ موفق به گشودن قفل دروازه صبا شدند.

تونی می‌تواند امیدوار باشد که شاید فردا همین بازیکنان حکم برد مقابل صبا و صعود را بدهند.

**تقابل دایی و تونی

شاید تقابل صبا و تراکتوردر جام حذفی یکی از حساس‌ترین دیدارهای این مرحله به شمار آید زیرا باید در پایان این بازی تیم برنده شناخته شده و تیم دیگر حذف خواهد شد. شاید اگر تراکتورسازی حذف گردد به لحاظ روحی آسیب میزند اما اگر این تیم برنده شود به لحاظ روحی می‌تواند تقویت شود و برابر پرسپولیس با روحیه مضاعف بازی کند.

باید دید تقابل شهریار فوتبال ایران و پیرمرد محبوب و احساساتی این روزههای تبریز به کجا می‌رسد؟

آیا تراکتورمی‌تواند انسجام در بازی با سپاهان را در بازی با صبای قم تداوم بخشد

باید دید که سرانجام این دیدار و نتیجه آن به کجا خواهد رسید.

**محمودی: دایی برای باخت نمی آید/ تونی برای برون‌رفت از بحران به قم رفته است

کاظم محمودی از کارشناسان فوتبال در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت کنونی تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار کرد: درست است که تیم فوتبال تراکتورسازی در بازی‌های سپری شده نتایج باب دل هواداران را نتوانسته کسب کند اما باید اذعان کرد که این تیم در بازی با سپاهان بسیار خوب ظاهر شد و اگر این روند تیم ادامه یابد شاید شاهد دیدن روز‌های خوب تراکتورسازی باشیم.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص جام حذفی هم عنوان کرد: بدون شک بازی با تیم فوتبال صبای قم از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و برد از هر لحاظ برای تراکتورسازی مهم است زیرا می‌تواند روحیه تیم را افزایش دهد.

وی بیان کرد: شما می‌دانید جام حذفی جام شگفتی‌ها بوده و در صورت باخت همه داشته‌های یک تیم بر باد می‌رود و دیگر فرصت آن نیست که بازنده بتواند جبران کند.

محمودی عنوان کرد: بدون شک صبا در زمین خود و با هدایت علی دایی برای باخت و حذف به زمین نمی‌آید اما تونی نیز برای برون‌رفت از بحران برای کسب برد به قم رفته است.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص اینکه آیا تراکتورسازی پیروز میدان می‌شود گفت: اگر تونی دراین بازی خطوط حمله مستحکمی داشته باشد و از سه بازیکن استفاده بگیرد بطور کلی

می‌تواند نتیجه را به نفع خود خاتمه دهد.

وی یادآور شد: نباید اگر تراکتورسازی این بازی را بابرد پشت سر بگذارد می‌تواند را رسیدن به بازی پایانی را تا حدود زیادی طی بکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.