بیرجند؛

بیمارستان تأمین اجتماعی بیرجند به بهره برداری رسید

بیمارستان 140 تختخوابی ابوالفضل العباس تأمین اجتماعی بیرجند با حضور معاون اول رئیس جمهور ، رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور و وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تأمین اجتماعی بیرجند یکی از 10 بیمارستان تأمین اجتماعی کشور است که پس از بیمارستانهای تهران و کرمان ، به عنوان سومین بیمارستان تأمین اجتماعی کشور امروز به بهره برداری رسید.

فیروزی افزود: بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) یا همان میلاد 3 بیرجند امروز با 96 تخت فعال به بهره برداری رسید که ظرفیت آن تا 140 تخت قابل افزایش است. 

وی گفت: بیمارستان تأمین اجتماعی بیرجند در زمینی به مساحت 5 هکتار و با زیربنای 17 هزار و 500 متر مربع ساخته شده که برای آن 75 میلیارد تومان هزینه شده است. 

این بیمارستان دارای بخش های داخلی، اطفال، 2 بخش جراحی ، CCU، ICU، NICU و دیالیز است که 320 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی و سایر اقشار مردم می توانند از آن استفاده کنند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه عملیات اجرایی این بیمارستان از سال 86 شروع شده است افزود : با افتتاح این بیمارستان ، هم اکنون بیماران سرپایی در کلینیک ویژه آن ویزیت و مداوا می شوند و بخشهای بستری آن با صدور پروانه و مجوزهای قانونی به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام /گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.