شهرکرد؛

استعدادیابی ورزش های نابینایان و کم بینایان

رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور از استعدادیابی رشته های زیرمجموعه این فدراسیون خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از شهرکرد، محمدرضا مظلومی در نشست مجمع انتخابات هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: جوانان ایران اسلامی چشمه جوشان استعدادهای مختلف هستند که باید این استعدادها را کشف و پرورش داد.

وی تشکیل کمیته های استعداد یابی در تمامی رشته های زیر مجموعه را از اولویت برنامه های این فدراسیون برشمرد و افزود: این مهم از ارکان اصلی در پرورش قهرمانان ورزشی است.

رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور اضافه کرد: ساخت سالن ها و اماکن ورزشی مخصوص قشر نابینا و کم بینا و پیگیری و هدف گذاری توسعه ورزش همگانی در بین جامعه هدف با استفاده از متخصصان و صاحبنظران از اولویت های اصلی این فدراسیون است.

مظلومی با اشاره به اهمیت و حساسیت کار ورزشی در جامعه خاص هدف این فدراسیون گفت: فدراسیون نابینایان و کم بینایان با 8 رشته ورزشی که گلبال ورزش اول و معروفترین آن است دارای مقام های خوبی در جهان، آسیا و پاراالمپیک می باشد.

در این نشست شهرام آقابابایی با کسب تمامی 18 رأی مأخوذه و برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.