جلسه نشست تخصصی با فدراسیون کبدی برگزار شد

جلسه نشست تخصصی دفتر امور بین الملل با فدراسیون کبدی با حضور رییس ، مدیر کل ، معاون و کارشناس امور بین الملل این دفتر برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، جلسه نشست تخصصی دفتر امور بین الملل با فدراسیون کبدی، با حضور رییس ، مدیر کل ، معاون و کارشناس امور بین الملل این دفتر برگزار شد.

در این جلسه، صادقی، مدیرکل دفتر امور بین‏الملل، ضمن معرفی رویکرد جدید دفتر بین‏الملل در راستای استفاده از کلیه ظرفیت‏های موجود در ورزش برای توسعه روابط افزود: از آنجایی که برخی رشته‏های ورزشی بسیار شناخته شده و محبوب هستند،از طریق این رشته ها می‏توان به ارتقاء ارتباطات سیاسی و اجتماعی و توسعه و ارتقاء امنیت ملی، ارتباطات و تعاملات ورزشی پرداخت.. همچنین از طریق ورزش و پتانسیل‏های موجود در آن می‏توان فرهنگ غنی و پربار کشور را معرفی؛ و از سیاه‏نمایی‏ها و سوء معرفی فرهنگ ایرانی جلوگیری کرد.

مدیر کل دفتر امور بین الملل ، به سفر اخیر وزیر جوانان و ورزش کشور اندونزی به ایران و ملاقات با فدراسیون‏های ورزشی اشاره کرد و افزود:از این پس با افزایش تعاملات بین کشور ما و سایر کشورها و خروج ایران از انزوای سیاسی، سطح ارتباطات و همکاری ورزشی نیز افزایش خواهد یافت و سطح کیفی ورزش کشور را بالا خواهد برد.

صادقی به کرسی‏های بین‏الملل و اهمیت کسب، حفظ و ارتقاء آنها اشاره کرد و از این کرسی‏ها به عنوان بازوان توانمند ورزش در ایفای نقش خود در سطح بین‏الملل نام برد.

در این دیدار، مقصودلو، رییس فدراسیون کبدی نیز ، ضمن تشکر از اقدامات اخیر صورت گرفته در دفتر بین‏الملل وزارت ورزش، این اقدامات را گامی در مسیر افزایش هوشیاری و درایت بین‏المللی توصیف کرد و گفت:

این هوشیاری به سهم خود، موجب ارتقاء ورزش، فرهنگ، سطح عملکرد، و در نهایت سطح ارتباطات بین‏المللی و سیاست کلان دولت خواهد شد.

رییس فدراسیون کبدی ، لزوم تخصیص اعتبار به کسب کرسی های بین المللی را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد:فدراسیون کبدی، طی سالیان اخیر با حداقل امکانات مالی موفق به ارتقاء و افزایش کرسی‏های بین‏المللی شده و چنانچه اعتبار و حمایت های لازم را ، در این زمینه دریافت نماید، عملکرد قابل توجه و درخشان‏تری مشاهده خواهد داشت.

مقصودلو، با اشاره به برقراری روابط دوستانه با کشورهایی نظیر عراق، کویت و ترکمنستان و اعزام مربی به این کشورها، ایران را یکی از قطب‏های مهم در این رشته معرفی کرد .

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار