آیت‌الله موحدی کرمانی در مراسم گرامیداشت مرحوم آیت‌الله خزعلی:

آل‌سعود ثابت کرده که لایق مدیریت حرمین شریفین نیست

امام جمعه موقت تهران گفت: حکومت وهابی آل‌سعود ثابت کرده که لایق نیست و نمی‌تواند مدیریت را به صورت صحیح اعمال کند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم ترحیم مرحوم آیت‌الله خزعلی که صبح امروز(یکشنبه) در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد اظهار داشت: باید در مقابل حکومت آل‌سعود که خود را مدعی حرمین شریفین می‌داند بایستیم و در برابر آنها مقابله کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حادثه مکه و جان باختن مسلمانان در این حادثه افزود: امت اسلامی چه زمانی به این فکر خواهند افتاد که دست این حکومت وهابی نالایق را از حرمین شریفین بردارند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: حکومت وهابی آل‌سعود ثابت کرده که لایق نیست و نمی‌تواند مدیریت را به صورت صحیح اعمال کند.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به حوادث منطقه گفت: امروز اتفاقاتی که در یمن می افتد و یا حضور آواره هایی که از ترس جانشان و از دست داعش خبیث و جلاد فرار کردند و کشورها هم جلویشان را می گیرند و نمی گذارند کاری انجام دهند، تاسف بار است.

به گفته امام جمعه موقت تهران، اگر مسلمین به هم نزدیک باشند دیگر اتفاقاتی همچون اتفاق مسجد الاقصی و اهانت به آن پیش نمی آید.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: درد عظیمی است که اسرئیل اطراف مسجدالاقصی را حصار می‌کشد و لذا باید ما مسلمانان به داد فلسطین و مسجدالاقصی برسیم.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش در تشریح ویژگی‌های شخصیتی مرحوم آیت‌الله خزعلی تصریح کرد: آن مرحوم، مجاهدی شجاع بود که با باطل مقابله و در برابر کفر و نفاق ایستادگی می کرد.

آیت‌الله موحدی کرمانی تأکید کرد: علمای ربانی برای مردم حجت بوده و ورثه انبیا هستند چرا که در مقابل ظالم می‌ایستند و اگر در جامعه خطری احساس کردند با آن مقابله می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب مدافع‌پرورند و انسان‌های اهل دفاع را تربیت می‌کنند، همانگونه که ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس در برابر شدیدترین تحریم‌ها، تهدیدها و ظلم‌ها ایستادگی کرد، افزود: این بزرگواران انسان‌های اهل دفاع را تربیت و به آنها توجه می‌کنند و ما دیدیم که همین افراد شجاع 8 سال دفاع مقدس موشک‌ها را تحمل کردند، با دشمن‌ها جنگیدند، در مقابل تحریم‌ها و فشارها کمر خم نکردند.

وی در ادامه به توطئه دشمنان برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: متأسفانه استعمار بین شیعه و سنی در حال ماجراجویی است و دشمنی ایجاد می‌کند تا مسلمین را به جان هم بیندازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار