اردبیل؛

پرداخت 2.5 میلیارد تومان وام خوداشتغالی به کارآفرینان استان اردبیل

مدیرکل امور حقوقی استانداری اردبیل گفت: برای رفع مشکل بیکاری در استان اردبیل حدود 2.5 میلیارد تومان وام خوداشتغالی و ضروری با پیگیری‌های این دفتر از طریق صندوق کارآفرینی امید به کارآفرینان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا یزدانی در همایش آموزشی رابطان سامد دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان اردبیل افزود: ارائه خدمات مطلوب و پاسخگویی به موقع منجر به رضایتمندی مردم می‌شود که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

وی با اشاره به عملکرد و فعالیت‌های انجام شده 2 ساله این دفتر افزود: مجموع تماس‌های تلفنی مردمی در 2 سال گذشته با این دفتر 190 هزار و 196 مورد بوده و تعداد 74 هزار و 113 نامه و درخواست‌های مردمی به ثبت رسیده است که تعداد 72 هزار و 346 مورد آن به دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی و پاسخگویی مناسب ارجاع شده که حدود 80 درصد آن مورد رسیدگی و اقدام قانونی دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ارایه خدمات مطلوب و پاسخگویی به موقع به مردم از اهم وظایف سامد است، گفت: از طریق سامانه سامد نظارت مردمی به حداکثر ممکن رسیده است و مردم از طریق شماره تلفن 111 می‌توانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند و پیشنهادات، مشکلات، طرح و ایده و درخواست‌های خود را بدون محدویت به اطلاع مسئولان برسانند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.