استیلی: تفکر ما کشیدن بازی به پنالتی نبود

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در جریان مسابقات، رفت‌وآمد با اتوبوس عامل مصدومیت بازیکنان ملوان است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،حمید استیلی پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در جام حذفی در نشست خبری گفت: فوتبال خوبی به نماش گذاشتند و دو تعویض اجباری داشتیم که این مسایل ما را از اهداف‌مان دور کرد و دو تعویض باعث شد کارمان دچار اختلال شود برای سه تعویض برنامه داشتیم. برخی از جوانان ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند و با این حال شانس زیادی به پرسپولیس ندادیم و دو تعویض اجباری کارمان را دچار مشکل کرد و به هواداران خسته نباشید می‌گویم البته شرمنده آنها شدیم و از هواداران پرسپولیس کمی ناراحتم نباید به بازیکن سابق بی احترامی شود. من، کنعانی، رافت، نوری، زارع سابقه حضور در پرسپولیس را داشتیم و در تمام دنیا کسانی که برای تیمی بازی می‌کنند مورد تشویق قرار می‌گیرند و در پایان مسابقه اتفاقاتی رخ داد که خجالت می‌کشم آن را بیان کنم. امیدوارم پرسپولیس در ادامه راه موفق شود و امروز به شایستگی بازی کردیم و امیدوارم در ادامه لیگ بهتر بازی کنیم و همه شاهد عملکرد تاکتیکی ما بودند.

استیلی در مورد فحاشی هواداران ملوان به سوشا گفت: کار هواداران ملوان هم اشتباه بود و نباید اشتباه را با اشتباه جواب بدهیم و حتی اگر هوادار تحریک شود نباید فحاشی کند. مازیار زارع برای پرسپولیس خیلی زحمت کشیده و نباید به او بی‌احترامی شود. اگر هوادار ملوان هم به سوشا بی احترامی کرده نباید این کار انجام می‌شد و من نمی‌گویم ما خیلی مودب بودیم و آنها فقط بی احترامی کردند.

وی در مورد اینکه به دنبال به پنالتی کشاندن بازی بود، گفت: دو تعویض اجباری کارمان را با مشکل مواجه کرد و هر سه چهار روز یک بار برای ما بازی می‌گذارند. با راه آهن بازی داشتیم و با اتوبوس راهی انزلی شدیم و با اتوبوس هم برگشتیم این خستگی‌ها باعث مصدومیت‌ می‌شود. سید جلال رافخایی یک موقعیت تک به تک داشت که اگر گل می‌شد بازی شرایطش فرق می‌کرد و این نشان می‌داد تفکر کشیدن بازی را به پنالتی نداشتیم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار