اصفهان؛

نرم افزارموبایل مهد

رونمایی ازنرم افزارموبایل مهددرشبکه الکترونیک مهدهای کودک استان اصفهان باهمکاری بهزیستی وشرکت پویندگان عصراطلاعات سپاهان انجام شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان در مراسم رونمایی از نرم افزار موبایل مهد افزود: رونمایی از این نرم افزار با تلاش و همت مهندسان جوان اصفهانی طراحی و برنامه نویسی شده است.

مهدی غیور افزود: رونمایی از این نرم افزار گامی در راستای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب درباره گسترش فزاینده فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی، بویژه شبکه ی جهانی اینترنت و آثار چشمگیر آن در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی می باشد.

وی اظهار کرد: این نرم افزار پس از نیاز سنجی در سطح استان، از دی ماه 1393 تحلیل، کدنویسی و تست شده و امروز رونمایی شد.

غیور اظهار کرد: تولید این نرم افزار، کار آفرینی می باشد و زمینه مناسب برای تعامل و ارتباط مهدهای کودک با بهزیستی و دیگر مهدها را امکانپذیر می کند.

سعید باطنی مدیر عامل شرکت تولیدکننده این نرم افزار نیز دلایل ارائه این طرح را همراه شدن با دولت هوشمند، سهولت استفاده از گوشی های همراه، افزایش ضریب نفوذ دستگاههای بی سیم، استفاده از فن آوری های نوین و تولید نرم افزارهای بومی بیان کرد.

وی گفت: توسعه ارائه سرویس خدمات تلفن همراه در کشورهای در حال توسعه باعث آشنایی مردم با مفهوم دولت الکترونیک و افزایش آمادگی آنها برای پذیرش انواع سرویس های جامعه اطلاعاتی خواهد شد.

باطنی افزود: شبکه الکترونیک مهدهای کودک ضمن همراهی با تکنولوژی روز دنیا و تولید امکانات و خدمات مورد نیاز کاربران خود که بخش زیاد و حساسی از جامعه را تشکیل می دهند، اقدام به بومی سازی برخی از نرم افزارهای وارداتی همچون تلگرام و واتساپ کرده تا جایگزین مناسبی برای این شبکه ها باشد.

وی، همچنین کاهش هزینه های ارتباطی و مراجعات مستقیم مراجعین به مراکز دولتی و مهدهای کودک، افزایش سرعت و کیفیت خدمت رسانی، معرفی جایگزین برای نرم افزار های وارداتی و توسعه IT در بین گروه سنی زیر 6 سال (مدیران و مربیان مهد های کودک و خانواده های دارای کودک زیر 6 سال) را از جمله اهداف طراحی این نرم افزار عنوان کرد.

همزمان با رونمایی از این نرم افزار، در 17 استان کشور، بالغ بر سه هزار کاربر مهد کودک، و 12 هزار و 254 مربی، همچنین بیش یک میلیون خانواده دارای کودک زیر 6 سال از امکانات این شبکه استفاده می کنند



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.