مسابقات کشوری طنابزنی به پایان رسید

مسابقات کشوری طناب زنی آقایان که از روز گذشته با حضور 9 تیم از استان های مختلف ایران در استان یزد آغاز شده بود با قهرمانی خراسان رضوی به پایان رسید.

 به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات کشوری طناب زنی آقایان با انجام مسابقات مختلف در رشته های مختلف طناب زنی انجام شد که در انتها تیم خراسان رضوی به مقام اول، استان تهران مقام دوم و کرمانشاه به مقام سوم رسیدند.

در روز نخست مسابقات کشوری طناب زنی آقایان، محمد مهدی برادران ازتیم بالای 14 سال هیات ورزشهای همگانی تهران دربخش (30 ثانیه سرعت) توانست به مقام اول و قهرمانی کشور دست پیدا کرده و مدال طلای این مسابقات را از آن خود کند. تیم های کرمانشاه و یزد نیز به مقام های دوم و سومی این رشته دست یافتند.

همچنین رادمهر عمیدی در همین رشته از تیم زیر 14 سال به مقام نایب قهرمانی وداوود خوشیاری به مقام سوم دست پیدا کرند و مدالهای نقره و برنز این مسابقات راه نصیب تهران کردند.نفر اول این رشته نیز استان خراسان رضوی بود.

در دیگر رشته های طناب زنی، دررشته دابل تاچ سرعتی امدادی تیم زیر 14 سال هیات ورزشهای همگانی استان تهران با آرمین کریمی،داوود خوشیاری رادمهر عمیدی و محمدرضا اسکندرزاده توانستند به مقام نایب قهرمانی کشوری دست پیدا کرده و مدال نقره این رشته را ازآن خود کنند در مسابقات عصر دیروز نیز تیم زیر 14 سال هیات ورزشهای همگانی استان در مسابقات سرعتی امدادی (30 ثانیه) نیز به مقام قهرمانی کشور رسیدند.

و اما در روز دوم این مسابقات نیز در بخش نمایش 2 نفره زیر 14 سال استان خراسان رضوی با 20 امتیاز به مقام اول ، تهران با 18 امتیاز توانست به مقام نایب قهرمانی مسابقات کشوری در این بخش رسیده و مدال نقره را تصاحب کنند.و کرمانشاه با 16 امتیاز به مقام سوم رسید.
 
در بخش دابل تاچ دونفره زیر 14 سال خراسان رضوی اول، کهگیلویه و بویراحمر دوم وتهران با داوود خوشیاری ،آرمین کریمی،محمدرضا اسکندرزاده و رادمهر عمیدی با 16 امتیاز توانست به مقام سوم کشوری دست یافته و مدال برنز این بخش را نیز به اسم تهران ثبت کنند.

دربخش دابل تاچ 3 نفره زیر 14 سال هم تیم خراسان رضوی با 20 امتیاز اول،کرمانشاه با 18 امتیاز دوم و استان تهران بود که توانست مقام سومی کشوررا از آن خود کند.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار