کرمان؛

شهروندان جنوب کرمان برای ذبح دام روز عید قربان آسوده خاطر باشند

مدیرکل دامپزشکی جنوب استان کرمان گفت: با هدف نظارت بهتر در ایام عید قربان و فراهم کردن اسودگی خاطر شهروندان جنوب استان 25 اکیپ با 35 نفر از پرسنل فنی این اداره کل در خدمت رسانی به شهروندان فعال خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان دکتر علی احمدی افزود: با توجه به سامان دهی مراکز عرضه دام در شهرستانهای جیرفت وعنبرآباد در کنار کشتارگاه ها زمینه مناسبی برای خرید وذبح دام فراهم شده است.

وی از استقرار نیروها و اکیپهای این اداره کل در مراکز عرضه دام،کشتارگاه ها، اداره های دامپزشکی شهرستانها ومیادین اصلی شهر ها خبر داد وگفت: شهروندان از ذبح و قربانی کردن دامها در معابر اصلی و خیابانها جدا خودداری کنند تا زمینه بیماریهای مشترک بین انسان ودام فراهم نشود.

مدیرکل دامپزشکی جنوب استان از شهروندان جنوب استان خواست در صورت خرید دام قربانی برای آگاهی از صحت سلامت دام قبل وبعد از کشتار از مشاوره نیروهای فنی این اداره کل در شهرستانها بهره مند شوند ویا با شماره تلفن 1512اداره کل دامپزشکی جنوب استان موارد را اطلاع دهند. احمدی یادآور شد: شهروندان در خرید دامها دقت کنند تا دامهای بیمار را قربانی نکنند که زمینه سرایت بیماریهای مشترک انسان ودام در شهرستانها فراهم نشود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.