حامی تیم ملی پینگ‌پنگ مشخص شد

یک روز قبل از اعزام برای مسابقات آسیایی تایلند در نشستی با حضور ملی‌پوشان حامی مالی تیم ملی پینگ‌پنگ مشخص شد.

 به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در حالی که چهارشنبه، اول مهرماه تیم ملی تنیس روی میز عازم شهر پاتایا تایلند برای انجام بازی‌های آسیایی می‌شود روز سه شنبه نشستی با حضور ملی‌پوشان و خبرنگاران برگزار شد تا حامی مالی تیم ملی معرفی شود.

سعادتمند، رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان که در این نشست حاضر بود گفت: خوشحالم از اینکه توانستیم بازی‌ های آسیایی با حامی مالیمان به توافق برسیم تا راهی مسابقات شویم.

وی در ادامه افزود: فدراسیون جهانی تنیس روی میز، بزرگترین فدراسیون جهانی است 222 کشور عضو این فدراسیون هستند و پس از تنیس روی میز والیبال با 218 کشور عضو بزرگترین فدراسیون را دارد.

به همین دلیل رقابت بیشتری در این رشته در زمینه‌های مختلف وجود دارد. علاوه بر آن تنیس روی میز از جمله ورزش‌هایی است که به صورت همگانی، المپیکی و حتی ورزش درونی خانوادگی پیگیری می‌شود.

 خوشبختانه در روز 6 آوریل یعنی روز جهانی تنیس روی میز کشورمان به عنوان پایتخت تنیس روی میز جهان اسلام شناخته شد.

همچنین خوشحال هستیم که با توجه به فعالیت‌هایی که در روز طبیعت داشتیم برنامه را به عنوان الگوی سایر فدراسیون‌ها معرفی شد و توانستیم در سراسر کشور برنامه خودمان را به اجرا بگذاریم.

خوشبختانه دیگر برنامه‌مان یعنی طرح مهد‌کودک‌ها هم در حال پیگیری است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در ادامه افزود: در سایت جهانی، 6 عکس از فعالیت‌هایمان به عنوان برترین فعالیت‌های همگانی به نمایش گذاشته شد همچنین جا دارد تشکری داشته باشم از خبرنگاران که تمام اتفاقات و فعالیت‌ها را پوشش می‌دهند. و خوشبختانه فعالیت‌های پینگ‌پنگ نزد همه شناخته شده است.

سعادتمند در ادامه و در خصوص بحث قهرمانی خاطرنشان کرد: تیم ملی در رده‌های جوانان، نوجوانان و بزرگسالان همواره اردوهایی برگزار کرده و در تورنمنت‌های جهانی هم حاضر شده تا حضور خوبی در مسابقات آسیایی داشته باشد.

رقابت در آسیا بسیار مشکل است زیرا هشتاد درصد پینگ‌پنگ در آسیا است و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند ولی احساس دارم که می‌توانیم بهتر از دوره‌های قبل در مسابقات حاضر شویم و نتیجه بگیریم.

ما سعی کردیم تا تمام برنامه‌ها را اجرا کنیم، ولی متاسفانه نتوانستیم برنامه خارجی برای تیم ملی بانوان داشته باشیم ولی تلاش داریم تا بعد از مسابقات آسیایی هم آمادگی تیم را حفظ کنیم و با اردوها و مسابقات تنیس تیم ملی را برای مسابقات جهانی مالزی و کسب سهمیه المپیک در هنک کنگ آماده کنیم.

همچنین جهت حضور در مالزی و هنک کنگ چهل مسابقه را در نظر گرفتیم و علاوه بر آن در سری مسابقات فجرکاپ را در رده‌های سنی جوانان در شهر قزوین و بزرگسالان در کیش خواهیم داشت.

سعادتمند در انتها افزود: فردا قبل از اعزام تیم ملی جلسه‌ای با حضور بازیکنان و مسئولان وزارت ورزش و جوانان خواهیم داشت.

همچنین جا دارد در انتها از آقایان گودرزی، سجادی و سایر عزیزان و همچنین از رسانه‌ها تشکر ویژه‌ای داشته باشم و امیدوارم تیم ملی امسال در تمام رقابت‌ها موفق باشد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار