یزد؛

رژه بزرگ نیروهای مسلح یزد در میدان امام حسین(ع)

صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور نیروهای مسلح یزد رژه خود را در میدان امام حسین (ع) یزدبرگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛صبح امروز در رژه بزرگ نیورهای مسلح  آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، جانشین فرماندهی انتظامی استان و همچنین جمعی از مسئولین، خانواده شهدا و روحانیون حضور داشتند.

سرتیپ پاسدار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر یزد در رژه بزرگ نیروهای مسلح یزدبااشاره به نفوذ دشمنان گفت: ملت قهرمان و نیروهای مسلح کشور ما با هوشیاری وبصیرت در 36 سال گذشته تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند .

فتوحی با اشاره به دلاوری های مردان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس افزود: رمز و راز اقتدار و عظمت این کشور و ملت همچنان در گرو ولایتمداری ، وحدت کلمه ، اسلام خواهی و تکیه بر اصول و ارزش ها است .

فتوحی پاسداشت شهدا رو وظیفه خواند وگفت:پاسداشت یاد و خاطره شهید و بخصوص شهدای دفاع مقدس یک وظیفه بزرگ و همیشگی محسوب می شود و بدون شک فرهنگ شهادت و مقاومت ادامه راه عزت بخش ما است .

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.