قم؛

بهزیستی قم آماده دریافت نذورات در عید قربان

مدیرکل بهزیستی استان قم از آمادگی بهزیستی به عنوان ذی‌صلاح برای اطعام نیازمندان و معلولان برای جمع آوری نذورات در عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: رضا سلیقه از آمادگی بهزیستی قم برای دریافت نذورات در عید قربان خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان قم با بیان اینکه روایت‌های مکرری نقل شده که در روز عید قربان، قربانی کنید تا گرسنگان و بیچارگان نیز به خوراک برسند افزود: سال گذشته تعداد 140 رأس گوسفند از طرف مردم مومن و خیران و نیکوکاران در ایام عید قربان به بهزیستی استان قم اهدا شد.

سلیقه در خصوص واریز کردن کمک های نقدی خیرین گفت: همشهریان و خیرین گرامی می‌توانند از طریق شماره حساب2345340874 بانک ملت یا پرداخت از طریق موبایل با شماره گیری #9090*741* کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

وی از اعلام آمادگی واحدهای تابعه در مورد جمع آوری گوشت قربانی یا دام زنده خبر داد و تصریح کرد: مددکاران ما در بهزیستی شهرستان قم واقع در 20 متری شهید بهشتی و مرکز مداخله در بحران واقع در خیابان آذر نبش میدان شهید محلاتی، آماده‌اند تا در ایام عید سعید قربان نذورات و گوشت قربانی را جمع آوری کنند تا در اولین فرصت و در اسرع وقت بدست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.