رونمایی از گوشی های ضد آب اندروید!

کامت نام گوشی های اندروید جدیدی است که خاصیت ضد آب بودن آن ها با دیگر گوشی ها متفاوت است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیش از 82 میلیون تلفن همراه سالانه بر اثر افتادن در توالت، استخرهای شنا و یا سواحل دریا صدمه می بینند. اما پس از رونمایی از گوشی های ضد آب این مشکل حل شده است. کامت نام تلفن های هوشمند اندرویدی است که خاصیت ضد آب بودن آن IPx7 بوده که اگر در آب دریا هم شناور شود، هیچ آسیبی نمی بیند.تلفن های هوشمند توسط پراشانت راج اورس که اهل کالیفرنیا است، طراحی شد.

رونمایی از گوشی های ضد آب اندروید!

صفحه نمایش گوشی های هوشمند کامت 4.7 اینچ و دارای دوربین 16 مگاپیکسلی هستند؛ این گوشی ها با داشتن سیستم عامل اندروید و هشدار دهنده LED شباهت بسیاری به گوشی های سامسونگ گلکسی اس 6 اج دارد. از دیگر ویژگی های این گوشی داشتن رم 4 گیگابایتی، پردازنده810 Qualcomm Snapdrago پردازشگر 8 هسته ای 2GHZ و یک باطری 2800mAh است.

رونمایی از گوشی های ضد آب اندروید!

در این گوشی ها بخشی به نام "تشخیص حالت" و یا "Mood Recognizer" وجود دارد که از طریق سنسورهای بیومتریک دمای بدن کاربران را اندازه گیری می کند و به این ترتیب میزان شادی آن ها را با رنگ های مختلف لامپ LED نمایش می دهد.


رونمایی از گوشی های ضد آب اندروید!


گفتنی است؛ این گوشی ها بدون هیچ آسیبی در آب غوطه ور شده  و خاصیت ضد آب بودن آن ها با دیگر گوشی های هوشمند ضد آب متفاوت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار