کرمان؛

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار ریگان

فرماندار ریگان وامام جمعه شهرستان در پیام مشترکی هفته دفاع مقدس وبازگشایی مدارس را گرامی داشتند.

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار ریگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان در این پیام امده است دفاع مقدس درفرهنگ انقلاب اسلامی ما نمادی بزرگ و ارزشمند از فضیلت الهی امت غیور وبصیر میهن اسلامی ماست ، که نگاه تاریخ را به خود معطوف کرده است و نقطه عطف تقویم در عصر حاضر به حساب می آید.

8سال نبرد نابرابر ملت آزاده ما با تقریباً همه دنیا به سرومداری استکبار و شاخص ظلم یعنی آمریکا که صدام را در مجاورت مرزهای غربی میهن عزیزمان به عنوان دست نشانده و مزدور خود پیش انداحته تا ریشه نظام نوپای و اسلامی ما را برکند .

اما به مصداق (( یدا… فوق ایدیهم )) دست خدا از آستین منادیان اسلام ناب محمدی(ص) ، مردم قهرمان و مجاهدان ایران بیرون آمد با عصای غیرت و عزت تمام توطئه های سحرگون دشمنان را نقش بر آب کرد .

۲۸۸۷روز مقاومت و پایداری در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح نه تنها موجب تضعیف انقلاب اسلامی نگشت بلکه ریشه های آن را قوام بخشید و برگ و بار ارزشمندی از پیروزی ها را به ما هدیه کرد .

تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده و پایمردی آحاد ملت و این رویداد بزرگ ، عظمت و اقتدار آنان را به گونه ای تضمین کرد که همان مدعیان حذف نظام اسلامی امروز ایران را در باورخود به عنوان قدرت منطقه ای و فرا منطقه ای در عرصه بین المللی پذیرفته اند و عصبانیت شان از نه تنها ثبات کامل بلکه توسعه و فراگیر شدن اندیشه انقلاب اسلامی در دنیا و نقش آفرینی بی بدیل در مدیریت معادلات جهانی و به ویژه در غرب آسیا قابل کتمان نیست

هفته دفاع مقدس بهانه ای ارزشمند برای گرامیداشت سال های حماسه و پایدار و اندیشه کردن در خصوص عوامل مؤثر پیروزی ها و تجدید بسیجیان با آفرینندگان آن است.

بی تردید رهبری و هدایت های ولی فقیه زمان فرماندهی کل قوا حضرت امام خمینی (ره) وحدت و حضور غیرتمندانه مردم برای دفاع و حاکمیت ارزشهای اسلامی و انسانی در زندگی سیاسی ، اجتماعی فرهنگی و اقتصادی مردم سه عامل طلایی پیروزی ها بود

ار دیگر فصل « مهر» از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به تنی از بندگان خود عنایت فرموده است.

آغار سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان و دانش آموزان عزیز شهرستان ریگان صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانیم.

مقارن شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند « دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای مدارس و دانشگاه ها را به یاد و خاطره ی شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در « سنگر تعلیم و تربیت» یادآور عصاره های پاک انقلاب می نماید. امیدوارم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و همواره پیروی از منویات رهبر انقلاب را سر لوحه زندگی خود قراردهید تا بتوانید تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد نموده و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی را محقق سازید

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه وامین باقری فرماندار ریگان

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.