اسامه عبدالمحسن؛ از شهرت تا اتهام + عکس

اسامه عبدالمحسن در مصاحبه‌ای اظهار داشت: هیچ‌وقت آن خبرنگار زن شبکه N1 TV را فراموش نمی‌کنم و امیدوارم به سزای عملش برسد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،«اسامه عبدالمحسن» و «زید» پسر خردسالش که این روزها مشهورترین آوارگان سوری به شمار می‌روند، روزانه با موج‌ بالای درخواست‌ مطبوعات و رسانه‌ها برای مصاحبه روبرو می‌شوند.

اسامه عبدالحسین در آخرین گفتگوی خود با شبکه تلویزیونی آناتولی ترکیه اظهار داشت: در مسیر مهاجرت، دردهای بسیاری را متحمل شدیم، تا جایی که تداعی آن دردناک‌تر از خود آن ماجر برای ما است.

وی با اشاره به حضورش در کشور مجارستان و رفتار غیر انسانی مجارها تصریح کرد: یکی از دردناک‌ترین لحظات زندگی‌ام، بازه زمانی استقرار در مجارستان بود که خبرنگار زن شبکه N1 TV به من درحالی که کودکم را در آغوش گرفته بودم، چندین بار لگد زد تا اینکه زمین خوردم.

این مربی فوتبال اهل کشور سوریه افزود: هیچ‌وقت آن خبرنگار را فراموش نمی کنم و امیدوارم به سزای عملش برسد.

در همین حال، این آواره معروف با اتهام تروریست بودن نیز رو به رو شده است. سایت حزب اتحاد دموکراتیک در مناطق کردنشین سوریه عکسی را منتشر و آن را به اسامه عبدالمحسن نسبت داده است.

هنوز مشخص نیست که این عکس صحت دارد و یا برای تخریب این شخص ساخته شده است؛ اما گفته می شود که وی عضو گروه تروریستی "جبهة النصرة" بوده و در کشتن ۶۰ کرد سوری نقش داشته است.

وی همچنین پرچم جبهة النصره را در صفحه فیس بوکش قرار داده در حالی که این گروه یک گروه تروریستی است و نقش بزرگی در نا آرامی ها و کشتار مردم سوریه دارد.

اسامه عبدالمحسن؛ از شهرت تا اتهام + عکس

اسامه عبدالمحسن پیشتر به دلیل پخش تصاویر سرنگون شدنش توسط یک خبرنگار مجارستانی به یک چهره خبری تبدیل شده بود و رسانه های غربی وی را تیتر یک خود کردند. پس از آن دولت اسپانیا نیز به وی تابعیت کشورش را اعطا کرد.

منبع:ابنا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.