برای دیدن اخبار منطقه 8 کلیک کنید:

از مبارزه با جانوران موذی تا کاهش آسیب های اجتماعی

از مبارزه با جانوران موذی تا اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی را در مهم ترین اخبار منطقه 8 بخوانید.

از مبارزه با جانوران موذی تا کاهش آسیب های اجتماعیعلی بور بور  رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 8 در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به منظور مبارزه با جانوران مضر شهری از جمله موش، کاهش آلودگی در سطح منطقه، حفظ و تأمین بهداشت همچنین رعایت مسائل زیست محیطی با توجه به بازگشایی مدارس اقدام به اجرای طرح جهادی مبارزه با جانوران موذی کرده ایم.

وی ادامه داد: در این راستا شناسایی کلونی ها و طعمه گذاری‌ها جهت امحاء و کاهش جانوران مضر شهری توسط اکیپ این اداره در منطقه صورت گرفته است.

رئیس اداره ساماندهی منطقه 8 گفت: در جهت اطلاع رسانی شهروندان نیز بروشورهای آموزشی در منطقه توزیع شده است.

*اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی در شرق تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 8 از اجرای طرح نمایش خیابانی با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان داد.

مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 8 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اجرای طرح های آموزشی در امر آگاهی شهروندان و ارتقاء سطح مشارکت های شهروندی در کاهش این پدیده، توسط معاونت اجتماعی اقدام به اجرای نمایش خیابانی با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه  کرده ایم.

وی اضافه کرد:موضوعات ارائه شده در این نمایش خیابانی راه‌های مواجهه با آسیب ها از جمله تکدی گری، اعتیاد و کودکان کار است که در میادین و اماکن پر تردد سطح منطقه برای قشرهای مختلف نمایش داده می شود.

خسروی تصریح کرد: یازده اجرا و نمایش خیابانی دیگر در مهر ماه در بوستان ها و میادین منطقه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار