برنامه‌های هفته دفاع مقدس رادیو نمایش اعلام شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس، پخش 6 نمایش فاخر سریالی جدید از شبکه رادیویی نمایش آغاز شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، غریبانه، خاطرات آن دوهفته، خاطرات ایستگاه مشهد، آن روزها، فرنگیس و بال های خیس عناوین نمایش های رادیویی سریالی هستند که به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده و در این ایام از رادیو نمایش پخش می‌شوند.

بر اساس این خبر، غریبانه نوشته مجید حیدری داستان پسری است که می خواهد پدربزرگ جانبازش به مدرسه رفته و از دوران دفاع مقدس خاطر تعریف کند. در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون: ماندانا اصلانی، اسماعیل بختیاری، زهره مجابی و... به ایفای نقش پرداخته اند که به تهیه کنندگی: محمد مهاجر، کارگردانی: مجید حمزه، صدابرداری: علی حاجی نوروزی و افکت: محمدرضا قبادی فر ساعت 10:10 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

در نمایش رادیویی «خاطرات آن دوهفته» نیز امیر زنده دلان، زهره مجابی، صفا آقاجانی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی به ایفای نقش پرداخته اند که داستان آن درباره ی مواجه شدن یک راننده تاکسی با رزمندگان دفاع مقدس است که برای زیارت به مشهد می‌آیند.
این نمایش به نویسندگی: فرهاد امینی،  تهیه کنندگی: شهلا نیساری، کارگردانی: جواد پیشگر‌، صدابرداری: رضا طاهری و افکت: نرگس موسی پور ساعت 12:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

«خاطرات ایستگاه مشهد» نیز نمایش دیگری است که ساعت 21:40 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود و جواد پیشگر کارگردانی آن را بر عهده دارد.

این نمایش را فرهاد امینی نوشته و داستان آن درباره ی خاطرات یک راننده تاکسی با رزمندگانی است که زائر امام رضا (ع) هستند و امیر زنده دلان، احمد گنجی و مهرداد مهماندوست از بازیگران آن هستند.

«خاطرات ایستگاه مشهد» به تهه کنندگی: شهلا نیساری، صدابرداری: رضا طاهری و افکت نرگس موسی پور در رادیو نمایش تولید شده است.

نمایش رادیویی «آن روزها» نیز ساعت 18:40دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود که مجید حمزه کارگردانی آن را بر عهده دارد.

«آن روزها» را الهه سعدیان پور نوشته و به خاطرات و یادکردهایی از موقعیت های دفاع مقدس می پردازد که رزمندگان به ساختن و حفر کانال و همچنین شناسایی وضعیت و ادوات نظامی دشمن می پرداختند.

در این نمایش رادیویی: محمد پورحسن، امیر عباس توفیقی، مهدی نمینی مقدم، حمیدرضا یزدانی و... به ایفای نقش پرداخته اند و محمد مهاجر: تهیه کنندگی ؛علی حاجی نوروزی صدابرداری، و محمدرضا قبادی فر ؛ افکت آن را بر عهده دارند.

همچنین سریال نمایشی رادیویی «فرنگیس» که بر اساس خاطرات فرنگیس حیدر پور و خاطره نگاری: مهناز فتاحی توسط جواد پیشگر تنظیم رادیویی و کارگردانی شده است ساعت 20 به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

در «فرنگیس»‌ هنرمندانی چون: نازنین مهیمنی، محمدرضا علی، فریبا متخصص، سلمان خطی، شمسی صادقی، سینا نیکوکار، مجید حمزه، حمیدرضا هدایتی و محمد یگانه به ایفای نقش پرداخته اند.شهناز دهکردی تهیه کنندگی، علی حاجی نوروزی صدابرداری و محمدرضا قبادی فر افکت آن را برعهده دارند.

گفتنی است؛ نمایش رادیویی «بالهای خیس» که ادای دین به شهدای غواص است نیز هر روز ساعت 12:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

این نمایش به نویسندگی: داریوش روحی و کارگردانی: رضا عمرانی و با هنرمندی: بهادر ابراهیمی، عرفان ابراهیمی، اکبر مولایی، محمد رضا علی، بهناز بستان دوست، سعید سلطانی، مسعود زنوزی راد، قربان نجفی، احمد ایرانیخواه، و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

فرشاد آذر نیا: تهیه کننده، رضا طاهری: صدابردارو محمدرضا قبادی فر، افکتور «بالهای خیس» هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار