جان‌ بخشی به هنر نمایش‌خوانی در دانشگاه آزاد

سومین مرحله نمایش‌خوانی در واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی در روز شنبه برگزار خواهد شد تا گامی در جهت توجه بیشتر به این هنر برداشته شود.

دکتر درمان، معاون فرهنگی واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این جشنواره نمایش‌خوانی در سومین مرحله‌ی برگزاری است که مرحله اول آن در تهران جنوب و نوبت دوم آن در خارج از دانشگاه و نوبت سوم آن در دانشکده‌ی معماری دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب برگزار می‌شود و کلید این طرح در تیرماه زده شد که هدف ما تقویت نمایش‌نامه‌خوانی و پیشرفت در حوزه‌ی تئاتر است. 
 
وی افزود:‌ این جشنواره در جهت نشان دادن توانمندی‌های دانشجویی است و این اطلاع‌رسانی در سطح کشور صورت گرفته است که تعداد این نمایش‌نامه‌ها به بیش از 190 نمایش‌نامه رسیده است. 
 
وی در پایان گفت: قرار بر این بود که تا 10 شهریور این مقالات جمع‌آوری شود که به دلیل استقبال بالا تا 13 شهریور تمدید شد که طی آن 34 اثر انتخاب شد و بخشی از هزینه‌های این جشنواره نیز توسط خود دانشگاه تأمین می‌شود اما هدف نهایی زنده نگه‌داشتن نمایش‌خوانی و توجه به اهمیت ان است.

 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار