سالاری:هتل فرشته مجوزهای قانونی را دریافت کرده/ امکان تغییر کاربردی برخی طبقات هتل

رئیس کمیسیون شهر سازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: امکان تغییر کاربردی برخی طبقات هتل فرشته( 57 طبقه) برای رفع مشکل ترافیکی وجود دارد.

سالاری:هتل فرشته مجوزهای قانونی را دریافت کرده/ امکان تغییر کاربردی برخی طبقات هتلمحمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص هتل 57 طبقه خیابان فرشته گفت: بررسی های جامعی بر روی این هتل صورت گرفته و بازدیدهای میدان از این هتل داشته‌ایم.

وی ادامه داد: هتل 57 طبقه خیابان فرشته به  صورت قانونی مجوز دریافت کرده و به لحاظ شکلی مشکلی ندارد، موضوعی که دغدغه کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر است ترافیک هتل و محدودیتهای ترافیکی است .

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: جلسه ای با ساکنین هتل و معاون شهرسازی شهرداری منطقه یک برگزار شده تا در خصوص حل مشکلات ترافیکی اقدام شود.

سالاری با اشاره به این که قطعا این هتل با توجه به کاربردی تعریف شده و سالن همایش ها با مشکل ترافیکی روبرو خواهد شد بیان داشت: بحث کاربری قطعا موجب افزایش قابل توجه ترافیک منطقه و ایجاد مشکلات جدی برای شهروندان می شود.

وی افزود: مقرر شده حوزه حمل و نقل ترافیک کار جامع تری را در این خصوص انجام دهد و با همکاری معاونت شهرسازی  و شهرداری منطقه یک و شورای شهر مشکل ترافیک رفع شود.

سالاری ادامه داد: پیشنهاد ما تغییر کاربری است، بخش هتل مشکلی ندارد و با توجه به کمبود فضای هتل در تهران حمایت نیز می شود اما سالن همایش و بخش تجاری هتل دغدغه ماست و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران اظهار داشت: ظرف 4 هفته آینده جلسه  ای را  به مسئولین مربوطه تکرار خواهیم کرد تا در خصوص مشکل ترافیک چاره اندیشه شودو اگر لازم باشد سالن های همایش تغییر کاربری داده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار