دعوت رسانه ای برای بازگشت بنا به کشتی فرنگی !

فدراسیون کشتی ازمحمد بنا دعوت کرد به تیم ملی بازگردد. شورای فنی فدراسیون کشتی روز چهارشنبه تشکیل جلسه داد و اعضای شورا به این نتیجه رسیدند که برای دعوت از بنا به تیم ملی دعوتنامه رسانه ای صادر کنند. اتفاقی که به نظر می رسد در اثر مذاکرات چند روز اخیر رخ داده باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون کشتی ازمحمد بنا دعوت کرد به تیم ملی بازگردد. شورای فنی فدراسیون کشتی روز چهارشنبه تشکیل جلسه داد و اعضای شورا به این نتیجه رسیدند که برای دعوت از بنا به تیم ملی دعوتنامه رسانه ای صادر کنند. اتفاقی که به نظر می رسد در اثر مذاکرات چند روز اخیر رخ داده باشد. طبق شنیده ها بنا تا امروز دعوت برای بازگشت به تیم ملی را رد کرده است. 

این طور که شایعات نقل شده دور و بر فدراسیون کشتی نشان می دهد مذاکرات انجام شده بامربی سابق تیم ملی به بن بست رسیده است و نزدیکان کشتی می گویند محمد بناپیشنهاد بازگشت به تیم ملی را نپذیرفته است. بنا بر همین شایعات قرار بود که امروز و پس از جلسه شورای فنی ، اعلام شود که بنا بازنخواهد گشت و سرمربی فعلی تیم ملی کشتی فرنگی ابقا شود. 

با این همه و با پایان جلسه شورا نتیجه ای که اعلام شد با شایعات تفاوت داشت. شورای فنی اعلام کرد که برای بازگشت محمدبنا به تیم ملی تا هشتم مهرماه صبر خواهد کرد. عدم اعلام ابقای سرمربی کشتی فرنگی هرچند به نظر می رسد  که خبر خوشی باشد و همچنین تلاش فدراسیون کشتی برای بازگشت محمدبنا ، اما آنچه شنیده می شود حاکی از عدم موفقیت فدراسیون خادم برای بازگشت محمدبنا به سرمربیگری تیم ملی است. 

البته این امکان وجود دارد که بن بست مذاکرات شایعه ای حقیقی باشد. به این صورت که شورای فنی برای کاهش فشار رسانه ای بر روی دوش خود دعوت به کار بنا را رسانه ای کرده است. به هر حال در هیج کجای دنیا مذاکرات را از طریق رسانه ها پی گیری نمی کنند مگر اینکه در قسمتی از کار مشکلی ایجاد شده باشد. 

با این همه شواری فنی تیم های ملی کشتی فرنگی مصوبات جلسه چهارشنبه را روی سایت فدراسیون قرارداد. مصوباتی که به نقل از فدراسیون به شرح زیر است.

1- با توجه به اتمام قرارداد یک ساله کادر فنی فعلی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور و ضرورت تعیین کادر فنی جدید برای سال فنی 95-94، همچنین عملکرد و نتایج ناخوشایند تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در رقابت های جهانی 2015 آمریکا و خواست مردم برای حفظ منافع ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک، شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی از محمد بنا مربی کشتی فرنگی، به عنوان گزینه اول برای پذیرش مسوولیت سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در مسابقات المپیک 2016 برزیل، دعوت به عمل می آورد. شورای فنی امید دارد با حضور بدون وقفه این سرمربی بتوان نتایجی در خور و شایسته برای کشتی فرنگی ایران در المپیک پیش رو، به دست آورد. شورای مذکور تا هشتم مهرماه منتظر اعلام نظر بنا در مورد پذیرش یا عدم پذیرش مسوولیت یاد شده، خواهد بود.

2- با توجه به شرایط ناپایدار فنی، در عملکرد تیم های ملی کشتی فرنگی در رده های سنی نوجوانان و جوانان و ضرورت تقویت جدی شرایط فنی پشتوانه های فنی کشتی فرنگی کشور، که قهرمانان تیم ملی ایران، پس از المپیک ما خواهند بود، مقرر شد به منظور تقویت برنامه های تیم های ملی در رده های سنی یاد شده، حسن بابک مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی کشور به طور جدی تمرکز مدیریتی و فنی خود را تا پس از المپیک برزیل، صرفا معطوف به برنامه های فنی تیم های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان کند.تمام امور مدیریتی و اجرایی تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی تا المپیک راسا از سوی فدراسیون کشتی و با هماهنگی کادر فنی ذی‌ربط دنبال خواهد شد.

مصوبات این جلسه در حالی رسانه ای می شود که در صورت عدم بازگشت محمدبنا به راس کشتی فرنگی کشور باز هم پاسخگویی در مورد نتیجه گیری تیم ملی کشتی فرنگی برعهده فدراسیون خواهدبود.فدراسیون کشتی در مسابقات جهانی اخیر کارنامه ضعیفی داشته و در صورت ادامه روند بعید است که بتواند بارسنگین مدال های طلای دوره قبل را به دوش بکشد

منبع:عصرایران
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.