برگزاری نخستین رکوردگیری رسمی نوجوانان وزنه بردار

نخستین رکوردگیری رسمی نوجوانان وزنه بردار، در سالن شهید کبکانیان برگزار شد.

    به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رئیس فدراسیون وزنه برداری از  نخستین رکوردگیری رسمی تیم ملی نوجوانان کشورمان در سالن شهید کبکانیان بازدید کرد. 

حضور علی مرادی در سالن قدیمی شهید کبکانیان که پایگاه استعدادیابی فدراسیون وزنه برداری در پایتخت به حساب می آید، ضمن اینکه باعث دلگرمی آتیه سازان وزنه برداری و کادرفنی نوجوانان شد ثابت کرد که ساختن آینده در اولویت برنامه های فدراسیون وزنه برداری قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری عصر (چهارشنبه1مهر) به محل ارودی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان (سالن وزنه برداری شهید کبکانیان) رفت تا از نزدیک شاهد رکورد گیری آتیه سازان وزنه برداری باشد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان که همراهش استاد محمد زهتاب ، استاد نصرالله دهنوی ،دکتر مصطفی حکمت پور و حجت الا سلام والمسلمین حاج سید داود افضلی  نیز برای تماشای رقابت وزنه برداران نوجوان  به سالن کبکانیان آمده بودند ،ضمن دیدن نحوه عملکرد وزنه برداران  نوجوان روی تخته ، پس از اتمام  این رکوردگیری دقایقی را با وزنه برداران ملی پوش نوجوان خلوت کرد و مسائلی را  به آنها گوشزد کرد که بی شک می تواند برای آتیه آنها مفید واقع شود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری و تنی چند از پیشکسوتان وزنه برداری ایران با بازگو کردن برخی نکات فنی و اخلاقی که برای ساختن آتیه وزنه برداران به درد آنها می خورد، ذهن آینده سازان وزنه برداری ایران را به رعایت هر چه بیشتر نکات اخلاقی و پایبند بودن به عقاید و اعتقادات دینی و مذهبی که در اولویت برنا مه های این فدراسیون است معطوف کردند. همچنین رییس فدراسیون وزنه برداری  به نوجوانان تاکید داشت که آنها کنار ورزش حتما به مسایل تحصیلی و آموزشی خود نیز توجه ویژه ای داشته باشند تا در آینده بتوانند قهرمانانی تحصیلکرده و الگوهایی ایده ال برای وزنه برداری وورزش کشور باشند.

 رئیس فدراسیون وزنه برداری در پایان سخنان خود این نوید را به کادر فنی تیم ملی نوجوانان داد تا در کنارمحل تمرینی وزنه برداران نوجوان یک خوابگاه استاندارد و کمپ اردوی مناسبی را برای موفقیت هرچه بهتر و بیشتر  آتیه سازان وزنه برداری ایران مهیا کند. 

لازم به توضیح است ؛ در این رکوردگیری رسمی که با حضور داوران بین المللی کشورمان در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد؛ محمد حسین برخواه (سرمربی)، اکبر خورشیدی و علی امینی فرد دستیاران سرمربی نوجوانان و جعفر ذبیحی سرپرست تیم ملی نوجوانان ضمن برنامه ریزی خوب رکوردی که برای وزنه برداران ملی پوش  خود طراحی کرده بودند ، آنها را برای رفتن روی تخته و ثبت رکوردهایی که برایشان درنظر گرفته بودند مثل روز مسابقه سرحال و آماده مهیا کرده و روی تخته می فرستادند.

برهمین اساس وبی تردید در این رکوردگیری برخی از وزنه برداران نوجوان طوری با اعتماد به نفس بالا روی تخته رفتند که می شود با برنامه ریزی که فدراسیون و کادرفنی تیم های پایه برای رشد نخبه ها در دستور کار خود قرار داده آنها را ستاره های آینده وزنه برداری ایران در عرصه های مختلف بین المللی دانست وبا این پتانسیل توانمند به آینده وزنه برداری بیش از پیش امیدوار بود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار