انتقاد گلزار از تمسخر حج در شبکه های مجازی

محمدرضا گلزار در پی سانحه منا و کشته شدن و مفقود شدن تعدادی از هموطنان کشورمان، با انتشار پستی در اینستاگرام از مردم خواست تا با مرگ عزیزان ایران شوخی نکنند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی سانحه منا و کشته شدن و مفقود شدن هموطنان عزیزمان، هنرمندان و سیاستمداران هر یک به نوعی واکنشی به این فاجعه تاریخی نشان داده اند.

محمدرضا گلزار بازیگر سینما، با انتشار پستی در اینستاگرام خود از مردم خواست تا با مرگ هموطنان ایرانی شوخی نکنند و مطالب طنز درباره حج و حاجی ها به اشتراک نگذارند.

انتقاد گلزار از تمسخر حج در شبکه های مجازی

وی نوشت: " سلام بزرگواران اول تسلیت میگم بخاطر مرگ عزیزان هموطنمون بعدهم خواستم بگم حتما از فردا موج جدیدی از پستهای طنز شبکه های اجتماعی رو پر میکنه برای تمسخر حاجی ها و حج, غافل ازاینکه بااین پستها داغ دل هموطنهایی که عزیز از دست دادن رو تازه میکنیم بیاییم کاری که با اون دوتا نوجوان کردیم رو با این خانواده های داغ دیده نکنیم. الان فرصت جک و شوخی با مرگ این عزیزان نیست. این یه بار رو دست رد بزنید به اینجور پستها و باهاشون همدردی کنیم یا علی بگیم و همت کنیم (یا علی مدد) .ممنون"

انتهای  پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
شما قابل تحسین هستید،از جایگاهتان ومحبوبیتتان بنحو احسنت استفاده کردید، خیلیها از شما الگو میگیرند امیدوارم همیشه پیشتاز امور خداپسندانه وبشردوستانه باشیدهر چند از شما خرده بگیرند...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۵۴ ۰۵ مهر ۱۳۹۴
با سلام.ممنون از این حرکت قشنگت محمدرضا گلزار عزیز. ما هممون عزادار هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
صادق برزگران
۲۳:۳۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
هموطن ارجمند ، آقاي گلزار خيلي ها فكر مي كنند مرگ فقط براي همسايه است و سراغ آنها نمي آيد وسري به آنها نميزند ،‌خدا كند كه آنگونه باشد ولي به عنوان يك ايراني مسلمان از شما برادر خوبم ممنونم ، علي نگهدارت
Iran (Islamic Republic of)
احترام بگذاریم
۲۲:۲۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
آفرین آقای گلزار.......................
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۵۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
برو اقای گلزار دلت خوشه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
متاسفم برای شما