افشارزاده : کما فی سابق مدیر عامل استقلال هستم و انجام وظیفه خواهم کرد

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت : باید بگویم کما فی سابق مدیر عامل باشگاه استقلال هستم و با تعهد اخلاقی ای که دارم انجام وظیفه خواهم کرد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: باید بگویم به هیچ عنوان نامه یا ابلاغی برای سرپرستی من در باشگاه استقلال از سوی گودرزی وزیر ورزش و جوانان و این وزارتخانه مطرح نبوده است و من کما فی سابق مدیرعامل باشگاه استقلال هستم. 
وی ادامه داد :با توجه به تعهد اخلاقی که به کارم دارم در صدد هستم تا امورات باشگاه به خوبی انجام دهم و به طور حتم هیچ خللی در این مساله به وجود نخواهد آمد. 
افشارزاده توضیح داد : در نظر دارم کما فی سابق وقت بیشتری را برای رسیدگی به کارهای باشگاه در نظر بگیرم و هر روز در باشگاه حضور پیدا خواهم کرد و بهتر است بدانید که من عاشق کارم و استقلال هستم. با تمام توان وظایف خود را به خوبی انجام می دهم و تا جایی که قدرت داشته باشم به کارهای باشگاه رسیدگی خواهم کرد. 

وی در خصوص پاداش سکه ای که برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود توضیح داد: همانطور که می دانید روز گذشته تعدادی سکه برای پاداش بازیکنان تیم در نظر گرفته شده بود اما قرار شد این پاداش پرداخت نشود تا در اسرع وقت سکه ها به اندازه کافی برای بازیکنان و کادرفنی تهیه شود تا در اختیار آنها قرار بگیرد و در حال حاضر در صدد هستیم سکه ها را به تعداد نفرات تهیه کنیم.
مدیر عامل باشگاه استقلال درخصوص مبلغی که قرار است وزارت ورزش و جوانان در اختیار باشگاه استقلال قرار بدهد گفت: وزارت ورزش و جوانان درگذشته مبلغ ۳ میلیارد تومان را به عنوان قرض در اختیار ما قرار داده بود و هفته گذشته نیز مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ تومان دیگر را به عنوان قرض به حساب باشگاه واریز کرد که این مبلغ صرف پرداخت بخشی از بدهی ها از جمله مطالبات بازیکنان ،کادرفنی شد و قرار است طی دو ، سه روز آینده مبلغ ۸00 میلیون تومان دیگر را وزارت ورزش و جوانان در اختیار ما باشگاه قرار دهد تا از این رو مسائل مالی را حل و فصل کنیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
برمک
۱۷:۳۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۴
مرسی آقا بهرام.تاج سر هستی مدیر عامل درست حسابی و باکلاس و اینکاره
آخرین اخبار