همدان؛

سینمای نوجوان به درجه تولیده انبوه نرسیده است

کارگردان فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» گفت: متاسفانه هنوز سینمای نوجوان به تولید انبوه نرسیده و تنها می تواند روی هم رفته تولیدات کمی را ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛علی قوی تن با اشاره به اینکه سینمای کودک ونوجوان از سوی دولت حمایت نمی شود افزود: متاسفانه دولت به ساخت و اکران نمایش فیلم های کودک ونوجوان آنطور که باید اهمیت نداده و برای این موضوع تدابیری اندیشده نمی شود و تنها فیلم های بزرگسالان را با چهره های شناخته شده بازیگران مورد توجه قرار داده اند.

وی ادامه داد: این در حالی است که برای ساخت فیلم کودک و نوجوان باید از جان و مال و وقت خود گذشت و با علاقه به این کار پرداخت.

قوی تن بیان کرد:همه فیلمسازان برای ساخت فیلم از خود گذشتگی نشان می دهند و من نیز از این کارخرسندم اما متاسفانه دولت برای اکران نمایش این نوع سینما علاقه ای نشان نمی دهد.

این کارگردان موفق ادامه داد: برگزاری جشنواره ها تاثیر بسزایی در جذب مخاطب دارد زیرا که در بینندگان و به ویژه در تربیت کودکان و نوجوانان تاثیرگذار و همچنین تشویقی برای فیلمسارزان در این باره است.

قوی تن با بیا ن اینکه حدود 6 سل است که به ساخت فیلم های کودک ونوجوان روی آورده ام اضافه کرد: هدف از ساخت فیلم های نوجوانان آموزش و فرهنگ سازی آنان در جهت رشد و بهبود فرهنگ در کشورمان است زیرا که آنان آینده سازان کشور هستند.

وی ادامه داد: اگر در این زمینه فیلم های متعددی ساخته شود به طور حتم تاثیر بسزایی در ساخت فرهنگ جامعه دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.