عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه طرح جامع آب خام 5 سال است که در شورا پیگیری می شود، گفت: موضوع این طرح جامع بالاخره به کجا می رسد.

محمد حقانی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوانبا بیان اینکه طرح جامع آب خام شهر تهران، 5 سال است که در شورا پیگیری می شود، اظهار کرد: در این مدت شهرداری تهران با استفاده از مقطعی از منابع آب زیرزمینی مشکلات خودش را حل کرده است،برداشت بی رویه از چاه ها مشکلات شهر را حل نمی کند و تعادل سفره های آب زیرمینی را هم، برهم زده است.

وی تاکید کرد: در شهر تهران شاهد کاهش بارندگی، نشست 30 سانتیمتری سطح شهر و توسعه آسفالت و زیرسازی های مقاوم هستیم که این موضوع باعث شده تا آب قدرت نفوذ به سفره های زیرزمینی را نداشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه قبلا فاضلاب شهری سفره های آب زیرزمینی را تقویت می کرد، اضافه کرد: با تعامل شهرداری و شرکت آب و فاضلاب، طرح جمع آوری آب و پساب های شهر تهران برای تصفیه به تصفیه خانه های مجهز و مطابق با استاندارد زیست محیطی منتقل می شوند تا بعد از تصفیه به زمین تزریق و یا در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.