رسول جزینی:

محمد بنا حداقل امکانات را می خواهد

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:محمد بنا برای موفقیت در بازی های المپیک نیاز به یک سری اختیارات و امکانات دارد که حق طبیعی اوست.

رسول جزینی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:همه مردم به خوبی می دانند محمد بنا چقدر عاشق کشتی است و برای آنکه پرچم مقدس ایران در میادین بزرگ به اهتزاز درآید بدون توقعی از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی کند.  
وی تصریح کرد:بنا برای خودش هیچ چیز نمی خواهد بلکه او فقط و فقط دغدغه اش کشتی گیران و موفقیت کشتی در هر رقابتی است،البته او نه در حرف بلکه در عمل این موضوع را بارها و بارها ثابت کرده،کسی که چندسال شبانه روز عمرش را وقف ورزش اول کشور می کند دیگر امتحان خود پس داده و همین است که همه مردم وی را صمیمانه دوست دارند.
 
جزینی در پاسخ به این سوال که آیا در نهایت محمد بنا به تیم ملی بر می گردد یا نه گفت:همانطور که گفتم محمد بنا عاشق کشتی،آب و خاک وطنش است اما باید به او حق داد که برای قبول مسئولیت یک سری شرایط هم داشته باشد چرا که در نهایت سرمربی تیم است که باید پاسخگو باشد.
دستیار محمد بنا در المپیک 2012 لندن تاکید کرد: در حال حاضر فرصت زیادی تا المپیک نداریم،هنوز در سه وزن سهمیه را کسب نکردیم و از همه مهمتر با توجه به ناکامی در رقابت های جهانی بچه ها به لحاظ روحی و روانی شرایط مساعدی ندارد پس جمع و جور کردن تیم کار خیلی سخت است و به طور حتم پذیرفتن هدایت فرنگی کاران ریسک بزرگی است اما با توجه به شناختی که من از بنا دارم او حاضر است همه مشکلات را به جان بخرد تا کشتی ایران همچون المپیک لندن با کسب سه مدال طلا در جهان بدرخشد.  
جزینی درباره اعلام رسمی برنامه های محمد بنا به فدراسیون کشتی نیز اظهار داشت:با توجه به این که فدراسیون طی یک نامه از محمد بنا برای قبول مسئولیت تیم ملی دعوت به عمل آورده او نیز برنامه هایش را طی یک نامه رسمی به فدراسیون اعلام کرده است،البته در رابطه با این موضوع بهتر بود فدراسیون نامه خود را با امضای رئیس ابلاغ می نمود نه با امضای دبیر؛در هر صورت بنا هیچ درخواست مالی و شخصی برای شخص خودش نداشته و  با حداقل امکانات و اختیارات می خواهد قبول مسئولیت کند و البته این موضوع حق طبیعی هر مربی است.
وی در خاتمه عنوان کرد:خیلی قصد ندارم به سایر رشته ها اشاره کنم اما آیا واقعاً برای به خدمت گرفتن سرمربیان داخلی و خارجی در رشته های دیگر هم شرایط به همین آسانی است یعنی بدون هیچ جلسه و هماهنگی از قبل انجام شده به یکباره مسئولین فدراسیون آن رشته تصمیم می گیرند فلان مربی را برای تیم ملی انتخاب کنند به طور حتم این طور نیست!...در هر صورت امیدوارم مسئولان وزارت ورزش،کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی شرایط لازم را برای همکاری محمد بنا به عنوان برترین مربی کشتی جهان فراهم کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار