کرمان؛

دیدار استاندار کرمان با خانواده شهدا

استاندار کرمان با حضور در جمع خانواده شهیدان حجتیان و کلانتری و جانباز 82 درصد اسماعیل کلانتری با آنها دیدار و گفتگو کرد.

دیدار استاندار کرمان با خانواده شهدابه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، علیرضا رزم حسینی شامگاه شنبه به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سردار چناریان دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر با خانواده سرهنگ دوم شهید اصغر حجتیان و حمید کلانتری و جانباز 82 درصد استوار دوم اسماعیل کلانتری دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است سرهنگ دوم شهید اصغر حجتیان در 3 فروردین 1343 در شهرستان بم متولد شد. وی که به منظور پاکسازی، شناسایی و انهدام کاروان های حمل مواد مخدر توسط اشرار به منطقه شهداد و راور با یک فروند بالگرد هوا ناجا عزیمت کرده بود، در حین بازگشت از ماموریت به اتفاق دو نفر از همکارانش در تاریخ 19 مرداد 1388 در محل کوه های سیرچ بر اثر سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


شهید حمید کلانتری فرزند خطه‌ی گلباف از توابع کرمان و از نیروهای لشکر ۴۱ ثارالله در عملیات رمضان در تیر ماه سال ۶۱ به شهادت رسید اما پیکر مطهرش هنوز تفحص نشده است.


استاندار کرمان همچنین دیدار با برادر شهید کلانتری، جانباز 82 درصد استوار دوم اسماعیل کلانتری گفتگو کرد.


استوار دوم اسماعیل کلانتری نیز در ماموریت پوششی یگان فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری محور دو راهی نیبید به گلباف به یک دستگاه خودرو مشکوک می شوند که سریعا به مامورین ساکن در جلو فرماندهی ایست و بازرسی اعلام می کنند، خودروی مورد نظر با مشکوک شدن به شرایط محل قبل از بازرسی سعی در دور شدن از منطقه را داشته اند مامورین پوششی بلافاصله  اقدام به توقیف خودرو نمودند که در همین حین سرنشینان خودرو به سمت آنان تیراندازی کرده و این مامور وظیفه شناس از ناحیه صورت مورد اصابت گلوله قرار گرفت.


لازم به ذکر است که حادثه فوق الذکر در تاریخ 10/7/93 در محور کرمان- گلباف صورت گرفته است.
همچنین استاندار کرمان در این دیدار از جانباز 82 درصد استوار دوم اسماعیل کلانتری و خانواده شهیدان سرهنگ دوم شهید اصغر حجتیان و حمید کلانتری به عنوان اسوه های صبر، ایثار و استقامت تجلیل کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.