قزوین؛

نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان استان قزوین مشخص شدند

دبیر هیات کشتی قزوین گفت: با برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان، نفرات برتر کشتی استان در دو بخش آزاد و فرنگی مشخص شدند.

نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان استان قزوین مشخص شدندبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمد مهدی عباسی افزود: رقابت های کشتی آزاد قهرمانی استان با حضور 91 آزادکار که در 10 باشگاه مشغول به تمرین و فعالیت هستند، برگزار شد.

دبیر هیات کشتی قزوین به نتایج این پیکارها در بخش آزاد اشاره کرد و گفت: حسین رحمانی، مسعود طاهرخانی، سجاد مهربخش هر سه از تاکستان، تیمور گنج علیا از قزوین، پوریا طاهرخانی از تاکستان، مسعود فیض الهی از آبیک، مصطفی رحمانی از تاکستان و محسن مختاری از آبیک به ترتیب در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم عنوان نخست و قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان استان نیز با حضور 30 دوبنده پوش از چهار باشگاه برگزار شد.

عباسی اضافه کرد: در این بخش نیز به ترتیب اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85 و 98 کیلو گرم، محمد مقدمی از قزوین، مهدی بذرپاش از آبیک، حامد آقاکاشی، مجید جوکار، علی اسماعیلی و فرهاد کاظمی همگی از قزوین و محسن جهانگیری از آبیک موفق به کسب عنوان نخست شدند.

این مسوول ورزشی در پایان از اعزام تیم کشتی فرنگی استان در رده های سنی مختلف به گیلان و انجام تمرین مشترک با تیم لنگرود خبر داد و گفت: این اقدام روز گذشته به منظور افزایش آمادگی جسمی دوبنده پوشان فرنگی کار قزوینی صورت گرفت است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.