ترفندستان دریچه؛

شارژر iPhone خود را سه سوت تعمیر کنید+ آموزش

اگر شارژر آیفون تان موقع اتصال به دستگاه کار نمی کند پیشنهاد می کنیم این گزارش را تا انتها دنبال کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حتما شما هم با مشکل شارژ آیفون روبه‌رو شده‌اید. زمانی که گوشی خود را به شارژر متصل می‌کنید و بعد از چند ثانیه متوجه می شوید گوشی شما شارژ نمی شود. در این حالت ممکن است چندبار گوشی را به آرامی تکان دهید یا حتی یک بار کابل را از آن جدا و دوباره متصل می‌کنید.

شارژر iPhone خود را سه سوت تعمیر کنید+ آموزش

حالا ما به شما راهکارهایی را آموزش می دهیم که می توانید در عرض چند ثانیه شارژ خود را تعمیر کنید.

آموزش نحوه تعمیر شارژر iPhone 

هر چند وقت یک‌بار محل شارژر iPhone خود را تمیز کنید، این مشکلی است که اکثر افرادی که آیفون دارند با آن روبه‌رو شده‌اند. شاید در ابتدا فکر کنید که کابل شارژر خراب شده و باید آن را عوض کنید. البته این مشکل با تعویض کابل برطرف نمی‌شود و باز هم در زمان شارژ به دردسر می‌افتید. اینجاست که احتمال اینکه مشکل مربوط به گوشی باشد، افزایش پیدا می‌کند.

برای برطرف کردن این مشکل می‌توانید به فروشگاه‌های رسمی اپل بروید یا حتی می‌توانید از یک راه دیگر استفاده کنید. بسیاری از کاربران زمانی که از گوشی استفاده نمی‌کنیم، آن را در جیب‌شان می‌گذارند. در این حالت ممکن است پرز برخی از لباس‌ها وارد محل پورت شارژ گوشی شود و این اتفاق باعث می‌شود که گوشی متوجه نشود که شارژر به آن متصل شده است. هر چند وقت یکبار سعی کنید که محل پورت شارژ گوشی را با گیره یا وسیله‌ای نازک تمیز کنید.

شارژر iPhone خود را سه سوت تعمیر کنید+ آموزش

در زمان تمیز کردن این قسمت حتما غافلگیر خواهید شد و مشاهده می‌کنید که پرزهای زیادی از آن خارج می‌شوند. پس از تمیز کردن این قسمت بار دیگر کابل را به گوشی متصل کنید و مشاهده خواهید کرد که آیفون شارژ می‌شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار