همدان؛

رفقای خوب اکران شد

فیلم «رفقای خوب» به کارگردانی مجید قاری‎زاده، فیلمساز تهرانی در سینما قدس همدان اکران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ این فیلم که به دنبال ترویج احترام به بزرگان و پیشکسوتان عرصه هنر است، از هنرمندان برجسته‌ای چون جمشید مشایخی، داریوش اسدزاده، محمد کاسبی، عنایت بخشی و دیگر هنرمندان برجسته کشور به همراه نوید لایقی مقدم بازیگر نقش نوجوان 19 ساله فیلم در بخش مسابقه آثار بلند ایرانی شرکت کرده است.

نوید لایقی بازیگر نقش علی نوجوان فیلم و نوه جمشید مشایخی در انتهای اکران این فیلم، اظهار کرد: بودن در کنار بزرگانی چون استان جمشید مشایخی اتفاق بزرگی بود که به تجربه‌های من غنای ویژه‌ای بخشید.

وی که سابق بازی در فیلم‌های فصل باران‌های موسمی، مردان به وقت شهریور دارد، افزود: تفکیک جشنواره اتفاق بسیار خوبی بود به طوری که برخی از کشورهای صاحب نام در سینما برای سنین به فاصله دو سال جشنواره برگزار می‌کنند.

این بازیگر از وجود داوران نوجوان در جشنواره نیز بسیار استقبال کرد و گفت: برای جذب کودک و نوجوان باید همه مسائل درگیر حتی معماری سینما نیز با روحیات آنان سازگار باشد.

لایقی با بیان اینکه اتفاق بسیار خوبی در جشنواره در حال جریان است، تأکید کرد: رفقای خوب به دنبال احترام به پیشکسوتان و  موی‌سپیدان است.

وی با بیان اینکه باید از نوجوانان پرسید که این فیلم را دوست دارند یا خیر، اظهار کرد:‌ بزرگترین وی‍ژگی فیلم نوجوانان این است که مخاطبش از دیدن آن لذت برده و باورش کند.

انتهای پیام/ی


برچسب ها: همدان ، رفقا ، اکران ، فیلمساز ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.