باقریان:

نویدکیا درخواستی برای فسخ قرارداد نکرده است/ قهر فرکی صحت ندارد

مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان در مورد درخواست نویدکیا برای فسخ قرارداد گفت: این بازیکن با هیچ کدام از مسئولان صحبتی در مورد فسخ قراردادش نکرده است.

اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: به هر حال صحبتی در مورد فسخ قرارداد نویدکیا مطرح نشده است تا ما آن را بررسی کنیم.

باقریان درباره اینکه فرکی به حالت قهر به تهران بازگشته تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد چرا که فرکی بعد از بازی با صبای قم برنامه تمرینی‌اش را به بازیکنان داد.

همچنین فرکی با باشگاه و بازیکنان مشکلی ندارد و فقط دلخور ازرفتار تماشاگران بود که این مسئله به خوشی برطرف شد.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به تعطیلات لیگ برتر فرکی تصمیم گرفت که برای دیدار با خانواده‌اش چند روزی را به تهران برود و بعد از آن به اصفهان برگردد تا تمرینات تیم را از روز چهارشنبه پیگیری کند.

باقریان درباره ارزیابی‌اش از تعطیلات لیگ برتر عنوان کرد:تعطیلات لیگ برتر به لحاظ فوتبال حرفه‌ای قابل قبول نیست اما ما موظف به همکاری با تیم ملی هستیم.

به هرحال با توجه به الزامات مجبور به پذیرش تعطیلات لیگ برتر هستیم. تیم ملی جزئی از فوتبال کشورمان است و تیم ها باید با تیم ملی هماهنگ باشند.

باقریان در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد تیم سپاهان بیان کرد: تیم ما توانسته شرایط ناخواسته را پشت سر بگذارد و عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشند به هر حال به دنبال این هستیم که بازی‌های لیگ را با قدرت ادامه دهیم تا در پایان لیگ به قهرمانی دست یابیم.

وی در مورد ارزیابی‌اش از قضاوت داوران در لیگ برتر گفت: معتقدم که هیچ تیمی نیست که از داوری ضربه نخورده باشد اشتباهات داوری یک روز به ضرر و یک روز به نفع تیم است.

داوران هم انسان هستند و گاهی اوقات اشتباه می‌کنند.

همچنین برخی از تیم‌ها قصد دارند با جو سازی بر علیه داوران مشکلات خود را برطرف کنند که اقدامشان نادرست است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دادگاه CASهنوز حکم دو بازیکن خارجی ما را صادر نکرده است اما تا وقتی که این دو بازیکن در زمین مسابقه حضور پیدا نکنند ما حکم صادر شده را باور نمی‌کنیم./ م ه

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار