واکنش کاشانی نسبت به قضاوت داوران خارجی

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: انتخاب داور بازی دربی جزء وظایف فدراسیون فوتبال است و ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد تا کمپین تشکیل دهد.

جعفر کاشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: کمپین در چارچوب اساسنامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکیل می‌شود و کانون هواداران نمی‌تواند کمپینی برای عدم حضور داور خارجی برای قضاوت در بازی دربی تشکیل دهد.

کاشانی در ادامه عنوان کرد: هر فردی جائزالخطا است و داوران هم از این امر مستثنی نیستند. هم چنین موقعی که تیم نیرومند و قدرتمند باشد آن‌وقت اشتباهات داوری تاثیری بر نتیجه‌اش نخواهند داشت.

وی در مورد انتخاب اسپانسر برای باشگاه پرسپولیس گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد یکی از اپراتور‌های تلفن همراه اسپانسری باشگاه را برعهده می‌گیرد. همچنین در جلسه هیات مدیره قرار است پیش‌نویسی قرارداد با این اپراتور به امضای اعضای هیات مدیره برسد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس اجازه عقد قرارداد با اسپانسر را ندارد بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و باشگاه مشکلی برای عقد قرارداد با حامی مالی را ندارد.

کاشانی در پایان درباره غیبتش در جلسات هیات مدیره خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکلات برطرف شود چون طرح کلیات باعث می‌شود که جزئیات برملا شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار