پيروزی ارزشمند ايران مقابل كره شمالی

ملی پوشان پینگ پنگ ایران موفق به شکست کره شمالی شدند تا در جمع هشت تیم برتر آسیا حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در ادامه بیست و دومين دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسيا، لحظاتي قبل تيم ملی تنيس روی ميز مردان کشورمان موفق شد در رقابتی نزدیک و با نتيجه 3-2 كره شمالی دارای رنكينگ 31 جهان را از پيش رو بردارد و با اقتدار به جمع هشت تيم برتر آسيا  صعود نمايد . 

 اگر چه كره ای ها در اين دوره از مسابقات از 3 بازيكن اصلی خود كه دارای رنكينگ هاي بين 50 تا 100جهانی مي باشند بهره  نبردند ، اما این مسئله چيزی از تلاش بچه های با غيرت ما كم نمی كند .

در اين بازی حساس نيما عالميان موفق شد با دو پيروزی نقش زیادی در این صعود را ایفا کند .

كره ايي ها  در اين بازی از 2 بازیکن جوان 22 ساله و یک بازیکن 26 ساله بهره می بردند كه به ترتيب داراي رنكينگ های 140 ، 162 و 182 جهانی بودند .

نوشاد عالميان ، نيما عالميان و افشين نوروزي به ترتيب با رنكين های 103 ، 192 و 206 در اين بازي ها حضور داشتند.

اين پيروزي كه در نوع خود بسیار ارزشمند است و به وضوح توانايی و پتانسيل بالقوه ورزش تنيس روي ميز كشورمان را نمايان می سازد . 

ورزشكاران تيم ملی آقايان كه با كمترين تداركات نسبت به ديگر تيم های هم تراز همچون هند در اين دوره از مسابقات شرکت کردند، ثابت نموده اند كه شايسته توجه بيشتر است. 

و امید است با توجه به پتانسیل های موجود در این رشته توجه بیشتری از جانب وزارت ورزش در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون و سر و سامان بخشیدن  هر چه زود تراین رشته وجود داشته باشد .

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار