نظر سنجی mashable؛

دوست دارید سال 2030 دنیا چه شکلی باشد؟

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی انتظارات از ارتباطات انسانها در دنیای مجازی و در سطح جهانی نیز بالا می رود. سایت mashable نظر کارشناسان را در خصوص آینده تکنولوژی جویا شده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وب سایت mashable در شبکه اجتماعی توئیتر سوالاتی در بین کارشناسان و جامعه شناسان قرار داده است و از این طریق موضوع رخ دادهای سال 2030 را به بحث گذاشته است.

خواهان چه دنیایی در سال 2030 هستید؟

هر فرد بنا به حرفه و دغدغه خود به این سؤال که "در سال 2030 شاهد تغییراتی در تکنولوژی خواهیم بود، با وسایل ارتباطی پیشرفته در این سال انتظار اجرای چه اقداماتی را دارید؟" پاسخ داده است.

عده ای به دنبال حل مشکلات پناه جویان هستند و عده ای دیگر در پی بحثی جهانی در خصوص حقوق زنان و یک گفتگوی بین المللی برای یافتن راه حلی در راستای تغییر آب و هوایی زمین هستند تا شاید از این طریق بتوانند این دغدغه های بین المللی را سامان ببخشند.

خواهان چه دنیایی در سال 2030 هستید؟

خواهان چه دنیایی در سال 2030 هستید؟

برخی افراد در این فکر هستند تا وسایل ارتباطی بتواند انسان ها را در سراسر دنیا گرد هم بیاورد و آنها را به هم نزدیکتر کند. همچنین بسیاری از آنان در این آرزو بودند تا گرد همایی ها و هم اندیشی های جهانی برای بهره مندی کارشناسان سراسر دنیا بدون صرف زمان زیاد به صورت آنلاین برگزار شود.

حال سؤال ما از شما کاربران این است: به نظر شما در سال 2030 چه اتفاقاتی در زمینه ارتباطات و فناوری رخ خواهد داد؟

شما چه انتظاری از تکنولوژی و فناوری در آن سال دارید؟

پاسخ خود را در بخش نظرات این خبر برای ما ارسال فرمایید.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۹:۳۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۴
من انتظار دارم نگاه مردم دنیا به زندگی از وضعیت فعلی که داره حرکت کنه و نگاه به معاد و قیامت مبنای اصلی تصمیمات و هدفگذاری های مردم بشه