کرمان؛

احداث بزرگترین مرکز تجاری جنوب‌شرق کشور در بم

عملیات احداث مرکز تجاری اطلس‌سنتر بم که بزرگ‌ترین مجموعه تجاری در جنوب‌شرق کشور است از سال 84 آغاز شده و طبق برنامه زمانبندی شده در سال 95 به پایان می‌ رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمان؛ استاندار کرمان در  سفر به شهرستان بم از روند احداث مرکز تجاری اطلس‌سنتر بم بازدید کرد.

رضا اشک فرماندار بم افزود : شبکه داخلی گاز بم از طریق اعتبارات شرکت گاز انجام می‌شود و از سال 89 آغاز شده و در سال 95 به پایان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 150 میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده و برای تکمیل آن به 210 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فرماندار بم با بیان اینکه تاکنون اجرای 60 کیلومتر شبکه داخلی انجام شده ابراز امیدواری کرد با تأمین اعتبار به موقع شاهد تکمیل پروژه گازرسانی شهر بم در زمان مقرر باشیم.

اشک تصریح کرد: در این زمینه با دو پیمانکار عقد قرارداد شده تا در فاز اول و دوم اجرای آن 160 کیلومتر شبکه داخلیانجام شود.

وی در مورد اجرای اجرای خط انتقال گاز ماهان-بم اضافه کرد:تاکنون اجرای سه قطعه به طول 158 کیلومتر و ایستگاه‌های پمپاژ با 500 میلیارد ریال اعتبار انجام شده و تکمیل این پروژه به 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

اشک در مورد مرکز تجاری اطلس‌سنتر بم ابراز داشت: این مجموعه تجاری که در مرکز شهر بم واقع شده در میدان امام خمینی (ره) توسط بخش خصوصی و با مشارکت شهرداری بم در حال احداث است.

این مقام مسئول عنوان کرد: تاکنون اجرای سفت‌کاری چهار طبقه واحد تجاری با 422 واحد و 28 هزار و 500 متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال انجام شده است.

استاندار کرمان و هیئت همراه در ادامه سفر به شهرستان بم از پروژه آبرسانی از سد نساء به شهرهای بم و بروات بازدید می‌کند.

این پروژه از سال 1390 آغاز شده و تاکنون از 56 کیلومتر کل مسیر هشت کیلومتر لوله‌گذاری و قسمتی از ایستگاه‌های پمپاژنیزاجرا شده است.

در راستای انجام پروژه آبرسانی از سد نساء به شهرهای بم و بروات بیش از 615 میلیارد ریال اعتبار در آن هزینه شده و برای تکمیل آن به 3 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.