روئینگ سواران از خجالت فدراسیون در آمدند

نمایندگان روئینگ ایران با یک طلا و یک نقره 2 برنز آسیایی از خجالت فدراسیون در آمدند.

روئینگ سواران از خجالت فدراسیون در آمدندبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در شرایطی که تا حضور در المپیک زمان زیادی باقی نمانده است روئینگ سواران کشورمان رکورد جدیدی را در مسابقات قهرمانی آسیا ثبت کردند و به فینال A راه یافتند، اگر چه فدراسیون زحمات زیادی برای موفقیت هر چه بهتر پاروزنان کشید اما با این نتایج تا حدود زیادی این زحمات جبران شد.
 
چین جزو یکی از رقیبان سرسخت ایران به شمار می‌آید اما در این مسابقات وی هم از ایران عقب ماند و قایقرانان ایرانی پرچم کور را با وجود این رقیب قدرتمند اهتزاز در آوردند.
 
قرائت: کسی نمی‌تواند جای شادی باشد
 
سرمربی تیم ملی روئینگ مردان قایقرانی گفت: کسی نمی‌تواند جای شادی را در قایقرانی ایران بگیرد.
 
محمد علی قرائت در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: با توجه به اینکه چند روز مداوم مسابقات برگزار شد به زودی نتایج پایانی فینال A مشخص می شود و در دو ماده مرده و یک ماده بانوان مسابقات اجرا و نتایج پایانی آن معلوم می شود.
 
وی افزود:در ماده تک نفره سنگین وزن صابر نادری و در دو نفره سنگین وزن امیر رهنما و مجتبی شجاعی به رقابت می پردازند.
 
قرائت در خصوص اینکه عاقل حبیبیان می تواند جایگاه شادی را در روئینگ ایران پر کند یا خیر، تصریح کرد: هر کسی عملکرد منحصر به خود را دارد.
 
وی در خصوص مسابقات و برگزاری آن یادآور شد:سطح مسابقات بالا بود اما برای کسب سهمیه در آینده ای نزدیک نیاز به برنامه ریزی دقیقی و مشورت با صاحبنظران است.
 
قرائت در خصوص امیرآقازاده و حضور نداشتن او در مسابقات خاطر نشان کرد: تصمیم کمیته فنی فدراسیون براین بود که او شرکت نکند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: روئینگ ، المپیک ، آسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار